Things to do in… October

Een nieuwe maand, nieuwe kansen! Ik wil voor mezelf graag maandelijkse doelen stellen, met een blogpost er over als stok achter de deur. Dus hierbij een paar dingen die ik de komende maand wil gaan realiseren!

  1. Meer boeken lezen
    Over mijn laatste boek heb ik (te zien op Goodreads) anderhalve maand gedaan. Dat is echt veel te lang! Ik heb het zeker druk, maar er moet tijd vrij te maken zijn voor iets wat ik heel graag doe. Hopelijk gaat het me komende maand wel lukken! Ik ben zojuist begonnen in ‘Anna and the French kiss’, dus die wil ik graag uitlezen, en nog minstens één ander boek. In mijn kast staat op het moment ‘Because you’ll never meet me’ op mij te wachten, dus grote kans dat het dat boek wordt. Maar het kan zijn dat ik per ongeluk een paar boeken bestel op bol.com 😉
    booksBron
  2. Vaker nee zeggen
    Afgelopen maanden heb ik het echt ontzettend druk gehad. Nou zal je denken, dat valt toch wel mee? Maar voor mij was het echt erg veel. Daarom wil ik proberen om komende maand meer aan mezelf te denken. Meer vrije avonden, meer dingen voor mezelf doen. En dus alleen afspraken maken wanneer ik dat écht wil. Hopelijk geeft me dat een wat rustiger gevoel en kan ik goed gaan genieten van alles dat me te wachten staat voor oktober!
  3. Een leuke DIY doen
    Mijn (nieuwe) huis is op het moment nog erg leeg, en het wordt tijd om daar verandering in te brengen. Ik wil graag leuke lijstjes ophangen, plankjes ophangen en die vol zetten met prullaria, etc. Het lijkt me leuk om er een DIY van te maken, die ik op mijn blog kan laten zien!
    lijst2Bron
  4. Mijn blog wat meer promoten via social media
    Je kan natuurlijk maar op één manier volgers krijgen van je blog: en dat is door tijd te besteden aan het werven. Dus delen via social media dat ik een blog heb (al vind ik dat nog spannend) en gebruik maken van mijn contacten. Ik ben heel benieuwd wat het effect ervan gaat zijn!

Hier ga ik het bij laten. Dan blijft het haalbaar! En je moet nooit té ambitieus beginnen natuurlijk!

Heb jij doelen voor oktober?

Liefs,
Annabel Rianne

Bron header

Geef een reactie

