New: Amor ketting

Al enige tijd was ik op zoek naar het ideale kettinkje: simplistisch, klein maar toch een eyecatcher. Het liefst wilde ik een kettinkje dicht rond mijn nek met een klein steentje. Maar wat was de zoektocht moeilijk! Het lijkt erop dat de modewereld het helemaal gehad heeft met minimalistisch, als je zo in de winkel bekijkt… Tot we eind van de middag, net voor sluitingstijd, de V&D inliepen. Alle dure merken hadden grove kettingen, of kettinkjes die te lang waren. Toen zagen we enkele stands staan, verstopt achter de grote kassa waarin ze de dure merken uitstallen. Deze stands waren van het merk Amor. Het bood verschillende lengtes kettinkjes aan voor verschillende prijsklasses, en bedeltjes die je zelf uit kon kiezen. Toen was de keuze snel gemaakt! Ik wil hier graag mijn aanwinst laten zien.

AR-0095

AR-0097

De ketting werd verpakt in een mooi, stevig doosje. Ideaal om de ketting in te bewaren op je nachtkastje, of als je op reis gaat.

AR-0101

En dit is hem geworden! De ketting heeft een lengte van 38 cm, de kortste in het rek. De schakeltjes zijn erg klein en trekken daardoor niet te veel aandacht. Het bedeltje was de kleinste in het rek. Precies wat ik zocht! Ik nam de ketting dus ook snel mee naar huis.

AR-0108

En zo ziet hij er uit! Ik ben er ontzettend blij mee. En voor de prijs hoefde ik het niet te laten: voor het kettinkje betaalden we slechts €12,95, voor het hangertje €9,95. Voor €22,90 heb ik dus eindelijk mijn perfecte ketting gevonden! Veel dank aan mijn lieve moeder voor dit mooie cadeautje ❤

AR-0127

Ik vind dat het kettinkje ook goed bij de rest van mijn sieraden past! De oorbellen zijn van Zinzi, en kreeg ik vorig jaar voor mijn verjaardag van mijn vriend, en de armband is van Nominations. De schakels aan de armband heb ik door mijn leven heen telkens op mijn verjaardag gekregen. Daardoor zijn al deze sieraden erg persoonlijk en extra belangrijk voor mij! Ik draag ze met trots.

Wissel jij vaak van sieraden, of heb jij net als ik enkele sieraden die je elke dag draagt?

Liefs,

Annabel Rianne

Een gedachte over “New: Amor ketting

Geef een reactie

