Favorites: Youtube

In mijn vrije tijd ben ik regelmatig te vinden op Youtube. Ik kan me uren vermaken met het kijken naar filmpjes over boeken, beauty, vlogs, noem maar op. Ik deel graag mijn favoriete youtubers met je! Zo ontdek jij misschien nieuwe kanalen, en andersom kan ik ook nieuwe favoriete krijgen als jij ze met mij deelt!

Zoella

Op het moment is Zoe Sugg mijn favoriete youtuber. Ik kan me uren vermaken met het kijken naar haar filmpjes en vlogs. Vooral haar momenten samen met Alfie, haar vriend, zijn favoriet: ze zijn heel lief samen en ook grappig! Ook vind ik het de laatste tijd leuk om filmpjes met Halloween- en Kerstmis-thema te bekijken. Zo kom ik meteen helemaal in de feeststemming! Bekijk hierboven een van haar laatste video’s, waarin ze samen met een vriendin pompoenen snijdt. Leuk! En check als je daar bent ook meteen even haar vlogs (haar vlogkanaal vind je hier): heb je haar schattige hondje al gezien?

Abookutopia

Sasha heeft, naar mijn mening, het leukste kanaal over boeken op Youtube. Ze is altijd enthousiast, weet een lange video helemaal vol te praten en het voelt alsof ze mijn vriendin is. Zodra ik zie dat ze een nieuwe video heeft geüpload, wil ik hem zo snel mogelijk zien. Helaas lijkt ze de laatste tijd wat minder te posten vanwege haar start op de universiteit, maar aangezien ze nog genoeg laat weten via Snapchat, wordt dat haar vergeven. Hopelijk komt ze snel weer met een leuke boek-gerelateerde video! Hierboven vertelt ze over meningen over boeken die zij heeft, maar die niet zo populair zijn. Leuk om te horen hoe ze haar meningen onderbouwt!

Gabriella

Nog een meer beauty gerelateerde youtuber is Gabriella. Je ziet haar ook in het filmpje van Zoella (waar ze ook wel Gabby genoemd wordt). Via Zoe ben ik op haar kanaal terecht gekomen! Ik heb het meer van Engelse dan van Amerikaanse youtubers. Ik denk dat het accent me meer trekt, haha. En ze gebruiken producten die wat makkelijker te verkrijgen zijn, dat vind ik ook leuker om naar te kijken. Uit sommige video’s doe ik wat inspiratie op, maar voornamelijk vind ik het fijn om gewoon lekker te kijken en luisteren. Lekker mijn tijd verdoen!

Disfordazzle

Mijn favoriete Nederlandse youtuber (die ook blogger is, al post ze daar tegenwoordig niet zo heel veel meer) is Diana, ofwel D is for Dazzle. Ze post erg originele content, heeft een hele leuke en mooie manier van filmen en weet elke keer weer te boeien. Ook vind ik haar tweelingzus erg leuk! Ik zou willen dat zij ook een kanaal had, al weet ik niet of dat iets voor haar is. Maar het is daarom wel des te leuker als ze in Diana’s video’s zit! Hierboven zie je Diana en haar zus Mylène samen.

MissLipgloss

Met stipt op één mijn favoriete blogger. En gelukkig is ze ook op Youtube te vinden! Cynthia, wie kent haar niet. Ze blogt al ontzettend lang en weet nog steeds veel leuks te vertellen. En haar filmpjes zijn fijn om naar te kijken! Hierboven zie je hoe ze, in samenwerking met Wehkamp, haar woonkamer omtovert in een herfstpaleisje. Ik vind het heel fijn dat ze een samenwerking om weet te toveren naar zoiets natuurlijks (dat lukt natuurlijk niet altijd, maar dat is ook afhankelijk van de eisen van een bedrijf). Dat lukt lang niet iedereen! Ik volg haar graag. Een van mijn favoriete video’s van haar tot nu toe is haar dislikes video. Aangezien de meeste reviews op het internet vaak lovend zijn, is het erg fijn als iemand je een keer vertelt welke producten je écht niet aan hoeft te schaffen. Steekt lekker af tegen de rest! Hieronder kan je hem bekijken.

Dit waren mijn favoriete youtubers! Staan de jouwe ertussen? En zo niet, heb je nog aanraders voor mij? 

Liefs,
Annabel Rianne

Bron header

Geef een reactie

