Outfit inspiration: the turtleneck

Hij is niet meer weg te denken uit het huidige straatbeeld: de coltrui, ofwel de turtleneck. Vroeger was ik er een fan van, en nu nog steeds. Mijn zoektocht is begonnen naar de perfecte coltrui! Maar eerst doen we inspiratie op op het internet: hoe zou je zo’n coltrui nou leuk kunnen combineren?

The turtleneck:

Bron

Dit is een outfit die echt helemaal bij mij past. Netjes, gekleed, maar toch erg bijtijds. Ik zou beige niet snel combineren met zwart, maar dit is toch wel heel erg leuk! En de tas, die de kleuren zwart en beige/bruin combineert, maakt de look natuurlijk helemaal af. Haren donker geverfd, nagels gelakt, and you’re ready to go.

Great look for work - ASOS skirt, Vince turtleneck, Stuart Weitzman boots, Celine bag. The turtleneck:

Bron

Deze look combineert meerdere liefdes van mij: een coltrui, een hoog aansluitende kokerrok (met print), overknee laarzen en de Céline tas. Ik vind het een leuke combinatie van licht en donker! Al zou ik wel een panty dragen, lijkt me veel te koud zo…

The turtleneck:

Bron

Deze look is wat stoerder door de combinatie van de coltrui met sneakers en een lang colbert. Alhoewel ik witte sneakers niet snel zal dragen, vind ik dit een leuke combo.

The turtleneck:

Bron

Dit is een hele lieve outfit! De rok en de sieraden geven het een lieve, klassieke uitstraling. Is weer iets anders dan netjes/stoer!

The turtleneck:

Bron

Ik had er zelf nog niet zo over nagedacht, maar toch komen jasjes over de coltrui in dit artikel meerdere keren voor. Iets om mee te nemen! Zeker met een dunnere coltrui zoals deze is een jasje een goede optie om lekker warm te blijven.

The turtleneck:

Bron

Weer die combinatie van zwart en beige, deze keer met wit erbij. Het contrast dat het creëert in de outfit vind ik erg leuk! En deze coltrui ziet er heerlijk comfortabel en warm uit.

The turtleneck:

Bron

Zijn ze niet heerlijk om in weg te kruipen? Ik kan niet wachten om er zelf een te vinden!

Wat vind jij van de coltrui?

Liefs,
Annabel Rianne

Bron header

2 gedachtes over “Outfit inspiration: the turtleneck

Geef een reactie

