Outfit inspiration: the flannel

Tegenwoordig zie je ze overal: geblokt, gestreept, gekleurd of zwart-wit. Ik heb het natuurlijk over de flannel blouse. Ik heb er pas zelf ook één aan mijn garderobe toegevoegd (ik kan hem helaas niet vinden, maar hij lijkt op deze). Hoe combineer je zo’n blouse nou leuk? Tijd om weer eens inspiratie op te doen op het internet.

The flannel:

Bron

Met zwart is uiteraard altijd goed. De print is namelijk al druk genoeg! Om de outfit toch net wat meer jou te maken, kan je je favoriete tas of schoenen erbij doen. Easy does it!

how to wear plaid shirt

Bron

Dit is een hele andere manier waarop je de blouse kan gebruiken. Je outfit is gelijk heel anders dan zonder, vind je niet? Het straalt nonchalance uit.

The flannel:

Bron

De witte blouse met zwarte details. Deze zou ik juist snel op een zwarte broek dragen, maar hier is te zien hoe leuk het kan zijn gecombineerd met een spijkerbroek. En door zwarte schoenen & een zwarte tas te dragen, klopt het plaatje toch weer helemaal. Al zou het ook leuk zijn in combinatie met beige, denk ik!

The flannel:

Bron

De flannel blouse kan ook makkelijk worden gebruikt als vervanging voor een vest: over een leuk shirt kan het stoer maar ook elegant zijn. In dit geval is de outfit nonchalant, stoer en heeft het toch wat vrouwelijks, omdat ze haar haren los draagt. Gecombineerd met sneakers en een grote tas is dit de perfecte outfit voor een dagje weg: het lijkt me heel comfortabel!

how to wear plaid shirt

Bron

De ultieme herfst-look. Samen met dit mouwloze vest kom jij warm en fashionable de herfst door! En juist omdat het vest geen mouwen heeft, valt de blouse extra op. Ik vind dit een typisch Amerikaanse herfstlook! Ik vind dit de perfecte look voor een boswandeling met de familie op een zonnige zondag. (By the way, hoe heerlijk zou het zijn als je de hele herfst door je zonnebril nog kon gebruiken? Gebeurt helaas te weinig…)

*・☪·̩͙ ·˖✶үσυ αяε мү gεт αωαү, үσυ αяε мү ғαvσяιтε ρℓαcε *・☪·̩͙·˖✶:

Bron

Van deze afbeelding krijg ik echt een Noorwegen- en Schotland-gevoel (dit is ook waar de foto vandaan komt). Samen met een muts is de blouse perfect voor dagen met druilerig weer!

I love v-neck sweaters and plaid blouses layering each other. It is a perfect combination to either dress up or dress down.:

Bron

Dit is een outfit die perfect bij mij past. Ik houd van blouses en truien, zeker als ze gecombineerd zijn. Alleen zit dat vaak zo strak en oncomfortabel dat ik toch voor andere opties kies. Ik denk dat dit met een flanellen blouse een veel kleiner probleem wordt! En de ruitjes op de blouse zijn een perfecte combo met een neutrale trui. Sieraden maken je look dan verder af.

This offering is for one plaid cotton shirt... Send a Postal/Bank MO to: Linda Miller 164 Winfield Road Rochester NY 14622 Choose size - Small-Medium-Large-XL-XXL Provide me with your favorite shades or ask to be surprised! Include your email and phone number with your payment. Shirts are $12.00 ea. Shipping (in the US) for one garment is $4.95 $1.00 for each additional garment...:

Bron

Als laatste een optie die ik zelf erg gevorderd vind, namelijk gecombineerd met een rok. Zoals je hierboven ziet kan dit superleuk zijn, alleen lijkt het me ontzettend moeilijk om de ideale combinatie te vinden. Ik zou er zelf namelijk nooit aan denken om deze blouse met beige te combineren, zoals je hierboven ziet. Ik ben zelf ook niet echt een rokkenmeisje, dus ik vraag me af of deze optie überhaupt ooit in me opgekomen zou zijn als ik dit voorbeeld niet had gezien. Toch heeft het wel wat! Is eens wat anders dan wat je elke dag ziet.

Wat vind jij van de flannel blouse? Heb jij er een in je kast hangen?

Liefs,
Annabel Rianne

Bron header

2 gedachtes over “Outfit inspiration: the flannel

Geef een reactie

