Mini sneak peek in mijn leven

Eens in de zoveel tijd wil ik graag op mijn blog vertellen hoe het met me gaat. Het leukste aan blogs vind ik om de persoonlijkheid van de schrijvers te leren kennen, dus dan is het alleen maar logisch dat ik mijn blog probeer persoonlijk te houden. Het is mijn bedoeling dat dezeย sneak peeks in mijn leven foto’s gaan bevatten, maar ik moet de komende tijd even kijken hoe het loopt! Als je benieuwd bent hoe het met me gaat, lees dan snel verder!

Afgelopen weken heb ik regelmatig blogs geplaatst. Ben ik erg trots op! Ik merk namelijk dat het moeilijk is om je blog goed te onderhouden. Het schrijven van posts kost veel tijd, en ondanks dat het erg leuk is ben je er toch al snel een aantal avondjes mee kwijt. Overdag studeer ik namelijk, dus dan is er geen tijd. Daarom zullen het voorlopig niet meer posts worden dan nu. Ik probeer nu ongeveer 4 posts per week aan te houden, dit lijkt tot nu toe goed te lukken. Ook merk ik dat ik dan genoeg inspiratie heb voor schrijfmateriaal. Ik ben bang dat dat een probleem wordt, als ik opeens veel meer ga schrijven. Dus voor nu: het gaat wel prima zo ๐Ÿ™‚

En met mij gaat het wel prima! Afgelopen weken waren de tentamenweken. Ik had een tentamen, van het laatste vak van mijn bachelor. Deze moest en zou ik halen! Ik heb er hard voor gewerkt, maar ik denk dat het gelukt is. Dus hopelijk kan ik, na het afsluiten van mijn bachelor eindproject, mijn Bachelor of Science in ontvangst nemen! Nog eventjes duimen!

2015-04-04 15.40.45-1

Ik kan niet zeggen dat het eten tijdens het leren altijd even gezond was…ย 

De laatste week ben ik weer hard bezig geweest met mijn project. Ik heb nog een aantal weken, als de planning perfect loopt ben ik half december klaar. En dan heb ik anderhalve maand vrij tot ik in februari met mijn master begin! Ik neem het er even van! Ik heb er nu al ontzettend veel zin in.

Ook heb ik het lustrumgala van mijn studievereniging georganiseerd. Na een jaar lang vanalles regelen was het vrijdag eindelijk zover! Op een supermooie locatie, een kasteel in Limburg, werden de gasten ontvangen voor een borrel, gevolgd door een heerlijk diner. Daarna was het tijd om de feestzaal te betreden! Deze bevond zich in de kapel van het kasteel. Eerst speelde een studenten-jazzband, waarbij de danslessen die we hadden aangeboden goed van pas kwamen. Daarna werden van half 1 tot half 5 de gasten vermaakt door een DJ. Toen lekker slapen in het kasteel. Zaterdagochtend stond nog een brunch met kroketten klaar (waar ik achter kwam: dat is een veel beter idee dan ik had verwacht!) en daarna gingen we weer terug naar huis. Het was super geslaagd en ik kan terugdenken aan een mooie avond! Ik heb er naartoe geleefd en het was heel gaaf, maar ik ben nu ook wel blij dat ik niet meer vaak vergaderingen hoef te leiden en veel moet regelen. Geeft weer wat extra rust aan mijn hoofd!

2015-11-07 02.03.26

Deze foto maakte ik tijdens het feest met mijn telefoon. Vanaf een balkon kon je perfect de kapel in kijken. Ziet er gezellig uit, niet?

2015-11-06 20.11.03

En dit is mijn corsage van de avond. Mijn jurk was blauw, maar dat is uiteraard een moeilijke kleur voor corsages. En aangezien de boezem van de jurk voornamelijk uit grote steentjes bestond, was het ophangen van de corsage moeilijk. Een polscorsage gaf hiervoor een prima uitkomst! Hij is speciaal voor mij gemaakt bij een bloemist. En uiteraard had mijn vriend een corsage dat goed paste bij de mijne. Helaas heeft mijn corsage de avond niet overleefd, omdat hij wat bol stond stootte ik wat sneller tegen mensen aan en zij tegen mij… Ik weet niet wanneer het gebeurd is! Gelukkig heb ik deze foto als aandenken!

Nu is het even rustig aan doen, en weer verder gaan met mijn project. Over ongeveer twee weken moet ik mijn conceptverslag inleveren, spannend! Maar hopelijk zijn de resultaten van mijn onderzoek na analyse zeker goed genoeg voor het concept. Daarna is het aan mij de taak om een nieuwe onderzoeksvraag te verzinnen bij het onderwerp, en deze kort uit te voeren. Een gedeelte extra zelfstandigheid! Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn. Maar ik ben er van overtuigd dat het goed gaat komen, mijn begeleider is erg fijn en helpt me er goed doorheen.

Dan was dit een kleine sneak peek in mijn leven! Hopelijk vond je het leuk om te lezen. En voor nu zeg ik, tot snel weer bij een volgende post ๐Ÿ™‚ Ik schrijf dit op de zaterdag van terugkomst van het gala, al iets later op de avond. Ik ga nu lekker slapen! Of lezen…

Liefs,
Annabel Rianne

Bron header

Een gedachte over “Mini sneak peek in mijn leven

Geef een reactie

