Outfit inspiration: the knee boot

Ik vind ze fantastisch: de laarzen die tot je knieën komen, of zelfs nog er bovenuit komen. Ze zijn stylish, zijn lekker warm, maken een simpele outfit al snel af en zijn ook bovenal heel vrouwelijk. Maar af en toe hoor ik gemixte signalen: sommigen vinden namelijk, en zo grof wordt het gezegd, dat het er ordinair uit ziet. Dit is sowieso een rare opmerking, omdat je zelf moet dragen waar jij je fijn bij voelt. Maar weet je nou niet hoe je ze goed kan combineren, ook al vind je ze fantastisch? Ik raadpleegde opnieuw het internet voor inspiratie.

Voldemort shirt hiding under there lol:

Bron

Ik vind dit een heel goed voorbeeld van goed gecombineerde laarzen. Door de lichtgrijze broek vallen de zwarte laarzen goed op (wat ik extra leuk vind). Het shirt en jasje houden de outfit lekker nonchalant. Dit zou ik zo letterlijk over kunnen nemen!

Love it all!! The stripes, suede over the knees, black leather jacket:

Bron

In deze outfit vind ik de laarzen juist heel stoer. Ze geven extra pit aan de leren jas en opvallende riem. Ik vind dit de perfecte outfit voor wanneer je een confidence-boost nodig hebt.

Reese Witherspoon’s Chic Suede Boots Were Made for Walking via @WhoWhatWear Love this look. And I can attest that these boots are great over jeans. One of my favorite finds. Great minds think ...:

Bron

Ook in het bruin zijn ze erg leuk. Verder heb ik niets aan te merken op de outfit: simpel, maar zoals je ziet toch stylish door toevoeging van de laarzen.

Walk on: The City star wore a pair of over-the-knee riding boots over light wash jeans: Walk on: The City star wore a pair of over-the-knee riding boots over light wash jeans

Bron

Ook platte overknee boots zijn zoals je ziet erg leuk. Olivia Palermo combineert ze hier met een heel lichtgewassen denim broek, die bijna wit oogt. Dit vind ik een interessante optie waar ik niet snel voor zou kiezen. Het geeft de look wel zeker een wat luchtigere uitstraling, mogelijk geschikt voor de herfst-/lentemaanden.

invitoknielaarzen - 3

Bron

Deze outfit combineert zwart met wit en beige, een van mijn liefdes van de laatste paar weken. Erg leuk! Een leuk weetje: dit is de foto waardoor ik verliefd ben geworden op overknee boots.

Zoals je ziet zijn bovenstaande outfits allemaal met broek. Dit is mijn persoonlijke voorkeur, en dit betekent niet dat dit soort laarzen niet superleuk kunnen zijn bij een rok of jurk! Om dit te bewijzen, laat ik hieronder wat voorbeelden zien

For subtle allure, just reveal an inch or two of leg.

Bron

Olivia Palermo is wat mode betreft altijd on point. Dus als zij de laarzen draagt… (Als je haar op internet opzoekt, zie je maar al te vaak hoge laarzen voorbij komen!)

Zara Dress, Stuart Weitzman Overknee Boots:

Bron

Over The Knee Boots And Outfits: Priscila Betancort is wearing a pair of khaki Sarenza over the knee boots

Bron

Bron

Over The Knee Boots Outfits: Jess Ann Kirby is wearing over the knee boots from Sam Edelman

Bron
Wil je nog meer voorbeelden zien met de overknee boot? Deze bron heeft genoeg voorbeelden om nog meer inspiratie op te doen!

Heb ik je kunnen overtuigen dat dit dé trend van het najaar zal zijn? Als het aan mij ligt, mag dit voor altijd!

Wat vind jij van de overknee boots? Ga je ze ook dragen?

Liefs,
Annabel Rianne

Geef een reactie

