Wake up call TAG

Een tijdje geleden zat ik eens na te denken, terwijl ik naar huis fietste (dit zijn van die zen-momentjes om op ideeën te komen, zolang het verkeer me niet van mijn sokken rijdt). Ik kwam op het idee van een leuke tag, die ik nog nergens tegen gekomen was. Daarom leek het mij een goed idee om hem zelf te maken! Dus bij deze: de Wake up Call TAG. Waarvoor mag je mij wakker maken midden in de nacht?

Als je deze tag wilt overnemen, zou ik dat prima vinden! Vernoem je me wel als maker in de blogpost/video? En als je mij vertelt dat je de tag ook doet, kom ik ook een kijkje nemen!

Wake up call tag

Sale bij de…
Mij zou je wakker mogen maken voor sale bij de boekenwinkel, zeker weten! Als alle boeken opeens maar een fractie van de normale verkoopprijs zijn, ga ik zeker meteen een kijkje nemen. Laatst was ik in de boekenwinkel en zag ik dat ze hun assortiment weer hadden uitgebreid. Er lagen weer pareltjes tussen, zoals Carry On van Rainbow Rowell. Toch hield ik me in, omdat ik al erg veel boeken heb gekocht de laatste tijd. Maar als ze nou opeens korting hadden…

Een minuut gratis shoppen bij de…
Sowieso bij de boekenwinkel. Lekker boeken inladen bij het Young Adult-genre, bij de kookboeken en wat tekenboeken, en ik ben goed geslaagd. Maar ik zou een minuut bij de Bijenkorf (al zal dat natuurlijk nooit gebeuren) ook prima vinden, haha!

Een reis naar…
Op het moment heb ik niet één locatie die met stipt op één staat op mijn ‘bucket list’. Mijn grootste droom is namelijk afgelopen zomer uitgekomen, toen we naar Zuid-Afrika gingen! Al zou je me zeker wakker mogen maken om daar naar terug te gaan, maar dan naar de andere kant van het land (ik heb natuurlijk nog genoeg niet gezien!). Of een tripje naar New York of Disneyland!

AR2-0445

Deze foto maakte ik op de safari in Zuid-Afrika. Kusje!

Concertkaartjes kopen voor…
Coldplay! Ik zou er dolgraag een keer naartoe willen. Hun muziek vind ik mijn hele leven al prachtig, het is nog niet voorgekomen dat ik een nummer niet goed vond. Als ze nou eens naar Nederland komen… Dan zeg ik alles af om proberen kaartjes te bemachtigen!

Een ontbijtje van…
En hiermee bedoel ik wat voor soort ontbijt. Niet wie mijn ontbijtje zou moeten maken 😉 (Al zou die vraag makkelijk zijn: als mijn vriend me nou ontbijt op bed komt brengen zeg ik geen nee!). Elke ochtend eet ik havermout. Saai, maar heerlijk. Ik kan er elke ochtend weer naar uitkijken. Maar als ik écht zou mogen kiezen, zou ik gaan voor een ontbijtje met scrambled eggs of zachtgekookte eitjes, lekkere gebakken broodjes, sinaasappelsap en yoghurt met veel fruit. Heerlijk!
Overigens, afgelopen week at ik bij mijn gala bij het ontbijt een kroket op brood (misschien twee, oeps…). Als je een avond wat drankjes op hebt, is dit heel erg lekker in de ochtend! Je zou misschien eerder denken aan ei met spek, maar dit vond ik veel lekkerder. Ik krijg er nu al weer een beetje zin in als ik er aan denk… Daar zou je me ook wel wakker voor mogen maken!

Tips voor het perfecte roerei - Culy.nl:

Bron
Ik bedoel, je moet toegeven dat dit er ontzettend lekker uit ziet, toch?

Een onverwacht bezoek van…
Mijn zus en haar vriend! Zij wonen in Australië, mijn zus is er anderhalf jaar geleden naartoe verhuisd (haar vriend is Australiër). Ik zou hen dolgraag weer willen zien! En dat gaat ook gebeuren, eind december (voor kerstmis) komen ze!

Een dag meelopen in het leven van…
Hier zou ik niet zo snel iemand voor kunnen verzinnen. Je denkt natuurlijk snel aan celebrities, maar ik vind hen niet altijd echt interessant. Het zou leuk zijn om een filmset of iets dergelijks te zien, maar dat hoeft nou ook weer niet per sé. Ik denk dat mijn eerste optie hier dus mijn zus weer zou zijn! Ik ben nog nooit in Australië geweest, en zou het superleuk vinden om te zien wat ze daar elke dag meemaakt.

Ben je het met me eens? Zou het leuk vinden om te horen!

Liefs,
Annabel Rianne

Geef een reactie

