Sneak peek #2

Ik geef je weer een kleine sneak peek in mijn leven! Ik laat jullie graag horen hoe het met me gaat, en geef jullie een kleine indruk van wat er omgaat in mijn leven. Ik lees altijd ontzettend graag de persoonlijke verhalen van andere bloggers, dat maakt een blog voor mij het leukste. Dus waarom zou ik achterblijven? Bij deze een mini sneak peek in mijn leven, met een paar foto’s.

2015-11-10 17.27.39

Ik ben de laatste tijd erg druk bezig met mijn project, het laatste voor ik mijn bachelor of Science in ontvangst mag nemen. Spannend! Als ik een experiment ga uitvoeren, duurt het al snel de hele dag. En metingen kunnen erg lang duren… Soms tot een half uur inclusief het verwerken. Van mijn begeleider mag ik dan zelf kiezen wat ik in de tussentijd doe. Zoals kleuren…

2015-11-10 17.27.55

Of lezen! Ik lees nu “The Unbecoming of Mara Dyer”, bevalt tot nu toe goed!

2015-11-12 21.18.06

Op dinsdagavond bezocht ik Glow Next in Eindhoven. Dat is niet zoals de normale Glow, die door de hele stad loopt, maar bevindt zich op Strijp-S, waar wat meer experimentele opstellingen worden weergegeven. Dit was een heel erg gave opstelling! Dit is een glazen kubus, met spiegelvlakken. De verlichte kubuswanden spreidden zich uit tot in het oneindige! Behalve als de spiegelvlakken van vorm veranderden: het uitzicht kon er dan opeens heel anders uitzien. Dat zie je hieronder!

2015-11-12 21.18.11

En het kon nog veel extremer!

2015-11-12 21.18.02

De andere opstelling die ik erg leuk vond waren deze ‘druppels’. Deze hingen in een grote ruimte en veranderden van vorm. Afhankelijk van de sluitertijd van je camera zag je de slierten waaruit de bubbel was opgebouwd, of een waterdruppel van kleuren. Op de foto die je hier ziet zit het er tussenin. En ik was met mijn fotografieclubje op stap, dus hier zie je een van hen in een leuke compositie!

AR-0274

2015-11-12 21.17.56

Nog een heel andere manier om naar de druppels te kijken!

2015-11-11 09.57.24

De dag erna, woensdag was dat, was dit mijn uitzicht. De hele dag verslag schrijven en de data van de dag ervoor analyseren!

2015-11-12 10.14.51

Inmiddels hebben jullie het artikel over Pascal Campion al langs zien komen. Ik vind zijn illustraties fantastisch! Ik stelde een afbeelding meteen als screensaver in op mijn telefoon.

2015-11-13 09.34.11

Helaas was dit donderdag continu mijn uitzicht. Alles werkte maar niet! Ik had niet zo’n goede dag. De nieuwe accu die ik bestelde was niet op voorraad, mijn Matlab werkte niet naar behoren en mijn computer was super langzaam. Babhah! Gelukkig kon ik die avond lekker rustig aan doen om bij te komen van de lange dag.

2015-11-14 09.12.52

Het spijt me voor de slechte kwaliteit foto, maar ik had even geen betere. Toch wil ik graag mijn nieuwe rokje laten zien! Is de button down denim skirt, waar ik begin deze week een outfit inspiration over schreef. Ben er blij mee! Misschien kan ik als ik tijd heb eens outfit foto’s maken, dan kan ik jullie beter mijn stijl laten zien…

De rest van de week heb ik geen foto’s gemaakt. Op vrijdag mocht ik ’s avonds werken, op zaterdag had ik repetitie (ik doe mee aan een musical, super vet! Hierover later meer) en waren de ouders van mijn vriend 40 jaar getrouwd, dus dit hebben we gevierd. Op zondag heb ik in de keuken gestaan om te kokkerellen voor het een en ander! Doe ik niet vaak, maar het beviel goed. Het lijkt me fijn om wat vaker op zondag creaties te maken! Ik zal eens kijken wat ik er aan kan doen…

Dan was dit mijn week! Laat je me weten wat je van deze sneak peeks vindt? Vind je het leuk als ik ermee door ga?

Liefs,
Annabel Rianne

Een gedachte over “Sneak peek #2

Geef een reactie

