In the spotlight: Pascal Campion

Als ik iets gaafs tegenkom, wil ik het het liefst met iedereen delen. Ik zou het van de daken kunnen schreeuwen, maar dat is natuurlijk niet zo efficiënt. Ik kan het veel beter op mijn blog plaatsen! Dus bij deze de nieuwe rubriek ‘In the spotlight’, waar ik leuke vondsten met je deel. Kijk mee!

Ik ben (samen met mijn zus) op het idee gekomen voor deze rubriek door het ontdekken van een artiest die zij super leuk vond. Ik zag er tekeningen van langskomen via Facebook, en was meteen onder de indruk! Ik moest en zou er meer over vertellen. Ik heb het over Pascal Campion. Dit is een artiest uit Los Angeles, wiens tekeningen goed te onderscheiden zijn door het huiselijke karakter. Bij elke afbeelding heb je een gevoel van herkenning. Het is heerlijk om naar te kijken! Ik laat je hierbij een aantal voorbeelden zien. Laat je me weten wat je er van vindt?

Ik kan door blijven gaan met posten, maar dan bereik je nooit het einde van deze post. Ik kan je aanraden om verder te kijken op zijn facebookpagina; klik daarvoor hier. Of bekijk hier zijn website. Veel kijkplezier! Ik ga binnenkort denk ik maar eens een paar lijstjes kopen, printen en ze dan door mijn huis verspreiden. Lijkt me supergezellig!

Wat vind jij van zijn tekeningen? Of heb je zelf een goede aanrader voor mij?

Liefs,
Annabel Rianne

P.s. de afbeeldingen heb ik allemaal van zijn facebookpagina, inclusief de header!

Geef een reactie

