Outfit inspiration: the cape

De herfst is eigenlijk een heel irritant seizoen: de ene dag is het te heet voor je winterjas (maar te koud voor je zomerjas), de andere dag trek je handschoenen aan en hoop je dat je handen het overleven. Maar mijn zomerjas heb ik weggestopt: het komt te vaak voor dat het te koud is om hem te dragen (helaas). Eigenlijk zou een herfstjas ideaal zijn. Maar ja, vier jassen in je kast, een voor elk seizoen…

Toch werd ik positief verrast toen ik op onderzoek uit ging. Ik kwam ze steeds vaker tegen: fashionable capes die warm zijn, maar wat luchtiger dan een winterjas. Ze zijn leuk! Ik laat ze aan je zien in deze outfit inspiration.

Over de capes zelf valt niet heel veel te zeggen, omdat ze gedragen worden over een uitgekozen outfit. De outfits zullen verder dus niet veel van elkaar verschillen. Wat ik wel over de capes kan zeggen: ze zijn heel verschillend! Het is dus maar net wat je fijn vindt en leuk vindt staan. Je hebt ze in allerlei kleuren, als poncho of met “armgaten”. Kijk maar naar onderstaande foto’s!

The cape:

Bron

The cape:

Bron

Uiteraard liep onze Blair Waldorf erg op ons vooruit met haar fashion 😉

The cape:

Bron

Met mooie nep bonten sjaal kan je de outfit nog een extra boost geven!

The cape:

Bron

The cape/poncho:

Bron

Zoals we hem kennen, de poncho. Natuurlijk ook een soort cape.

 Camel Woolen Cape

Bron

Leuk in combinatie met een hoedje!

 :

Bron

Uiteraard ben ik in deze outfit meteen verliefd op de suede knielaarzen. Zo zou ik er best bij willen lopen in de herfst!

Wat vind jij van de capes? 

Liefs,
Annabel Rianne

Een gedachte over “Outfit inspiration: the cape

Geef een reactie

