Outfit inspiration: faux fur

Al jarenlang is het een vaak besproken onderwerp: bont. De modewereld paradeert er maar gewoon mee rond, terwijl het zorgt voor veschrikkelijk leed van dieren. Daarom mogen we ons gelukkig prijzen dat nepbont steeds populairder en normaler wordt! Is een veel betere optie en daarnaast ook een stuk goedkoper. Ik laat je zien hoe je faux fur leuk kan combineren in deze outfit inspiration!

Bundled in Black - black-fur-collar, grey suede over the knee boots this is yes oh yes:

Bron

Ik ben een groot voorstander van kleine details met bont. Ik houd er niet snel van om erg veel bont te dragen, maar het kan wel ontzettend leuke oppeppers geven aan je outfits. Zoals een leuke bontsjaal op je jas bijvoorbeeld! Ik vind het er ontzettend luxe en sophisticated uit zien. En als het nepbont is ben je tegelijkertijd ook verantwoordelijk bezig met je keuzes!

Crochet this cute cabled beanie by All About Ami! Make it with just one skein of Vanna's Choice in Oatmeal (2 makes a slouchy version) and  a 6 mm crochet hook. Top it with a faux fur pompom or make your own!:

Bron

Of ga voor een klein bontdetail met bijvoorbeeld een leuk mutsje, zoals deze!

Wendy's Lookbook : Wool cape & faux fur snood:

Bron

Nog zo’n leuke sjaal, die een outfit meteen een oppepper geeft. Nogmaals, ik vind het er zo luxe uitzien! En stel je voor hoe lekker warm zo’n sjaal is…

Olive Coco Around The Corner Faux Fur Collar Hooded Parka:

Bron

Dit kennen we natuurlijk al jaren: de bont in je capuchon. Ik verwacht dat het dit jaar weer een boost krijgt, het zal weer een stuk populairder worden! Of was het dat al…? En heb ik het gewoon gemist :p

Beige parka- Someone get this for me please! Its gorgeous and it looks so warm and comfy!:

Bron

Ziet dit er niet héérlijk warm uit? Hier kun je heerlijk in wegkruipen, terwijl het tegelijkertijd ook stylish verantwoord is… Nooit meer koud!

ankle boots + jeans + plaid shirt + fur vest + scarf:

Bron

Je kunt je outfit natuurlijk ook oppimpen met een vestje van nepbont. Op een blousje, zoals hierboven, zit dat er superleuk uit! En deze outfit is perfect op herfstige dagen, wanneer je nog geen winterjas aan hoeft maar het te koud is voor je zomerjas. Perfect tussenmaatje!

Ladies, love is a battlefield. Equip yourself with these irresistable tactics to get ANY man you want http://mwari81.dramabook.hop.clickbank.net:

Bron

Maar wat je nog het állervaakste tegenkomt tegenwoordig is de nep-bonten jas. Ik vind het nog wat spannend, en weet ook niet of het iets voor mij is. Maar ik kan wel toegeven dat ik het heel stylish vind! En ook weer die luxe uitstraling. Al vind ik het hier meer een Je ne sais quoix. Ik blijf maar strooien met uitspraakjes hier, haha. Maar ben je het niet met me eens?

An Exquisite Waste Of Time. : Photo:

Bron

Of als je écht durft… dan neem je een groene jas. Of nog een andere kleur. Dan weet je zeker dat je echt iets bijzonders hebt dat niet iedereen heeft!

Wat vind jij van de faux fur look? Zou jij ooit iets van nepbont aan je outfit toevoegen?

Liefs,
Annabel Rianne

2 gedachtes over “Outfit inspiration: faux fur

Geef een reactie

