Things to do in… december

Een nieuwe maand, nieuwe kansen! Ik wil voor mezelf graag maandelijkse doelen stellen, met een blogpost er over als stok achter de deur. Dus hierbij een paar dingen die ik de komende maand wil gaan realiseren!

LETS DO THIS girls week joeys home! knicks game BEYONCE Christmas New Years :):

Bron

November wrap-up

November wreath by Kelsey Garrity Riley (via Etsy).:

Bron

  1. Iets lekkers bakken vanaf nul
    Dit is mij deze maand helaas nog niet gelukt. Ik heb wel in de keuken gestaan om te kokkerellen, maar dit was geen bakken. De enige cake die ik maakte was de luchtige Citroentaart van Dr. Oetker, die ik nog in mijn kast had staan. Heerlijk, maar voldoet niet aan mijn to-do! Dus dit puntje blijft nog even staan voor komende maand. Ik had wel plannen om spritskoeken te maken, maar het is me nog niet gelukt om een spuitfles te vinden, waarmee je deze op je bakpapier in vorm spuit. Anders had ik het mogelijk wel gedaan! Hopelijk volgende maand!
  2. Op pad voor een fotografie-sessie
    Ik ben niet op pad geweest. Heel erg jammer, maar ik had het simpelweg gewoon te druk! Toch ben ik wel bezig geweest met fotografie de afgelopen tijd: ik bezocht Glow Next, waar ik een paar foto’s maakte (dit telt eigenlijk best wel mee, toch?), en bezocht de visagie- en studio-workshop bij mijn fotografievereniging. Dus ik heb niet stil gezeten!
  3. 5 dagen per week hard werken bij mijn project
    Oef, ik kan wel zeggen dat dit gelukt is. De maand is ontzettend snel gegaan! Helaas gaat het niet helemaal soepel bij mijn project: de deeltjes waar ik mee werk, werken niet zoals het hoort, en bij elk experiment komen weer andere onverwachte dingen naar boven. Hopelijk kan ik nog wat resultaten boeken voor het einde van mijn project… want uitstel is niet mogelijk. Even duimen dus! Even tussendoor, ik heb mijn laatste bachelor vak gehaald! Dus na mijn project is mijn bachelor officieel binnen. Jiehoe!
  4. Vaker nee zeggen volhouden
    Ik ben hier niet bewust mee bezig geweest, maar heb wel gemerkt dat het er onbewust ingeslopen is. En dat is positief! Ik heb nog steeds drukke weken, maar wanneer ik ergens écht niet achter sta durf ik hier ook voor uit te komen. We gaan de goede kant op!
  5. Een fotoweek/sneak peek maken
    Ik heb afgelopen maand 2 sneak peeks op mijn blog geplaatst, om precies te zijn op 8 november en 16 november. Niet de hele maand door dus, maar een begin is gemaakt! Ik vind het wel erg moeilijk om elke dag elk moment van mijn dag in foto’s vast te leggen, dus ik denk dat de komende tijd de sneak peeks niet ontzettend veel foto’s zullen bevatten. Gelukkig kan ik in woorden ook heel wat informatie kwijt!

December to-do’s

#Happy #December ................. #GlobeTripper® | https://www.globe-tripper.com | "Home-made Hospitality" | http://globe-tripper.tumblr.com:

Bron

  1. Nogmaals: iets lekkers bakken vanaf nul
    Dit blijft voor nu gewoon even staan! Het is zo makkelijk om iets te bakken, dus dit moet te doen zijn. Zeker in de kerstvakantie…
  2. De kerst in huis halen
    Voor het eerst kan ik een full size kerstboom aanschaffen! Inclusief alle decoratie die daarbij komt kijken. Ik heb er ontzettend veel zin in! En ik hoef me geen zorgen te maken dat dit niet gaat gebeuren… daarvoor houd ik veel te veel van de kerstdagen!
  3. Een boek lezen in kerstthema
    Om maar meteen binnen kerst te blijven: het lijkt me superleuk om naast de versieringen, ook een boek te lezen dat zich afspeelt rond de kerstdagen. Lijkt me superleuk! Dus de komende dagen zal ik zeker op zoek gaan naar een boek dat aan mijn wensen voldoet…
  4. Naar de IKEA
    Ja, je leest het goed. Ik moet het serieus op mijn to-do list zetten om naar de Ikea te gaan. We hebben hard een nieuwe eettafel met comfortabele stoelen nodig! Ik had er een gespot bij de Ikea, dus moeten we er maar eens langs gaan!
  5. Kerstshoppen
    Naast een boom en versieringen, kan ik ook weer op pad voor leuke cadeautjes! Zoals ik misschien al eens eerder heb verteld komt mijn zus met haar vriend eind december een maandje terug uit Australië, en daarom vieren wij samen kerst! Dan kunnen de leuke cadeautjes niet achterblijven!
  6. Ook mijn blog in kerstsferen hullen
    December draait, na Sinterklaas uiteraard, voor mij helemaal om kerst. Muziek, films, versieringen, cadeautjes… ik kan er geen genoeg van krijgen. Daarom wil ik dit graag ook implementeren op mijn blog! Dus… stay tuned!
  7. Me inlezen over Rome
    Ik ga eind dit jaar een paar dagen met mijn vriend naar Rome! En daar heb ik onwijs veel zin in 🙂 Het lijkt me fijn om voor die tijd al een beetje een planning te hebben, zodat we in die paar dagen zoveel mogelijk van de stad kunnen zien. Een goede to-do dus!

Heb jij leuke dingen gepland voor in december?

Liefs,
Annabel Rianne

Geef een reactie

