Wat je denkt als… je bij bent met je favoriete serie

Ugh. We kennen allemaal deze momenten wel: na de fijne ontdekking van een geweldige serie, je beseffen dat je bij bent. Je zult een enorme lange tijd (of zo voelt het) moeten wachten tot de nieuwe afleveringen op internet/TV komen. Waarom word je zo gekweld? Lees mee naar een paar punten die elke serie-kijker herkent, wanneer je moet wachten op volgende afleveringen.

Bron

  1. – wilt klikken op volgende aflevering in Netflix – Waarom kan ik niet op volgende klikken?
  2. Er is geen volgend seizoen beschikbaar… – je hart klopt sneller –
  3. – Zoekt serie op op IMDB, bekijkt uitzenddata – Augustus? Zenden ze pas weer uit in AUGUSTUS?
  4. – Je staart een half uur lang voor je uit en pinkt een traantje weg – Moet ik echt zo lang wachten?
  5. Wat moet ik in de tussentijd dan doen?
  6. Heb ik chocola in huis om me te troosten?
  7. Zal ik opnieuw vooraan beginnen?
  8. Maar dan weet ik al wat er gaat gebeuren…
  9. Moet ik dan… aan een nieuwe serie beginnen? – HORROR
  10. Dan moet ik weer op zoek…
  11. Niets zal ooit aan mijn eisen voldoen!
  12. Misschien weet …(vriendin)… een goede rebound?
  13. – Huilt in een hoekje 
  14. Hoe moet ik nu zonder… (Vul favoriete crush/karakter in) ?
  15. Dan zoek ik wel maandenlang foto’s van hem/haar op. Of zal ik Youtube filmpjes van hem/haar opzoeken?
  16. Zal ik naar de winkel gaan en Ben & Jerry’s kopen?
  17. Ja. Ik heb het verdiend.

Kan je je vinden in deze punten?

Liefs,
Annabel Rianne

Geef een reactie

