Ik doe mee aan blogmas!

Je leest het al in de titel: ik doe mee aan blogmas! Wat zal dit gaan inhouden, hoor ik je denken? In principe betekent het dat mijn blog omgetoverd zal worden naar eentje in kerstsferen. Blogposts over kerst, een layout die wat met kerst te maken heeft, enzovoorts. Ik moet nog even kijken naar de precieze invulling ervan. Dit doe ik, zoals je misschien al weet, voor het eerst (aangezien ik afgelopen najaar ben begonnen met bloggen) en ik heb nog niet heel erg veel ervaring in WordPress. We zullen zien hoe het gaat zijn!

Blogposts die ik graag wil gaan schrijven en die je dus hoogstwaarschijnlijk kunt verwachten zijn:
– kerstoutfit(s): waar vind je een mooi jurkje voor eerste kerstdag, of een fijne slobbertrui voor een kerstavond op de bank?
– fijne filmtips voor de decembermaand
– fijne boeken om te lezen om helemaal in de stemming te komen
– de ultieme kerstplaylist

En hopelijk komen er nog veel meer aan! Ik ga de komende weken mijn uiterste best doen om de kerst helemaal tot zijn recht te laten komen op mijn blog. Hopelijk vind jij dat ook leuk. Ik zou het leuk vinden als je wat van je laat horen!

Tot snel xxx

We hang some close to the front door-- fun to point up when a guest arrives or leaves! (I can't believe how popular this one pin has become. Must be lots of wishes for kisses at play!):

Bron

Geef een reactie

