Outfit inspiration: stripes

Ik ben er al jarenlang fan van: streepjes op alles in mijn kleding. Voornamelijk shirts, maar ook vesten of sjaals zijn bij mij gewild. En gelukkig is het straatbeeld het tegenwoordig met mij eens! Maar hoe combineer je streepjes nou leuk? Ik ging weer het internet op om inspiratie op te doen. Kijk mee in deze outfit inspiration!

The perfect stripe:

Bron

Deze outfit is ontzettend simpel, maar toch ó zo leuk. Een simpele streepjestrui is al snel erg leuk! Simpel, nonchalant maar door de streepjes toch meer een eyecatcher dan standaard truien. Met een donkere broek en laarsjes heb je al snel een fijne outfit bij elkaar!

The perfect stripe:

Bron

Dit vind ik een hele fijne combinatie, zeker voor de zomer. Een witte broek staat zo veel leuker bij een streepjesshirt/-trui dan bij een effen exemplaar, vind ik! Ook weer simpel, maar toch leuk. Snap je een beetje wat ik bedoel? Haha, volgens mij is duidelijk te merken dat ik van streepjes houd. Ik denk dat ik best wel even kan tellen in mijn kast, voordat ik weet hoeveel shirts/… ik heb met streepjes erop!

The perfect stripe:

Bron

Ook vind ik streepjes erg leuk in combinatie met een blouse. Het kraagje kan een heel andere look aan een trui geven!

The perfect stripe:

Bron

Ook leuk met een rokje. Ik zou niet zo snel een trui en rokje combineren, maar ik moet toegeven dat ik het hier toch wel érg leuk vind!

The perfect stripe:

Bron

Deze outfit lijkt natuurlijk erg op de andere, maar de destroyed jeans & de sjaal geven de outfit toch een hele andere look. Vind ik ook leuk!

The perfect stripe:

Bron

En natuurlijk zijn streepjes ook leuk in combinatie met een fluffy vest, of zoals wij ‘m vroeger noemden, de bodywarmer.  Ik heb er pas geleden een in de uitverkoop aan mijn collectie toe kunnen voegen, maar heb deze combinatie nog niet geprobeerd. Maar zoals je ziet moet ik dat toch wel eens gaan doen! Leuk!

The turtleneck:

Bron

En dit zijn ook weer streepjes, maar dan op een hele andere manier. Als coltrui, gecombineerd met een jasje. Heel anders, maar toch ook superleuk! Ook maar eens proberen 😉

Heb jij ook streepjes in je kast liggen? Ik ben er in ieder geval dol op!

Liefs,
Annabel Rianne

Een gedachte over “Outfit inspiration: stripes

Geef een reactie

