Outfit inspiration: Christmas Sweater

Het zou blogmas niet zijn al niet óók de Outfit Inspirations deze maand in het kerstthema zijn. En deze keer behandel ik, jawel, de kersttruien. De afgelopen paar jaren ben ik er verliefd op geworden. Heerlijk fout, gezellig en eenvoudig. Trui aan, spijkerbroek en schoenen erbij, en je bent klaar om te gaan maar toch helemaal in kerstsferen! Perfect voor een kerstavond op de bank met je ouders/vriendje of een tweede kerstdag, outlets afstruinen naar de beste koopjes. En wat nou extra leuk is aan deze outfit inspiration: alle truien die ik laat zien zijn in Nederland te koop, en ik laat je ook meteen weten waar! (Disclaimer: ik houd van de H&M, dus verwacht hier veel van. En nee, daar heb ik geen spijt van)

Pinguin – H&M

sweater1

Deze súperleuke, lieve kersttrui (die toch nog subtiel is) shop je al voor €14,99 bij de H&M. Maar ik denk dat je wel moet rennen naar de winkels, want hij is zeker weten zó weg! Online koop je hem hier.

Honey It’s Cold Outside – H&M

sweater2

Ook deze leuke trui vind je bij de H&M. Wat een lieve trui! En met de steentjes als letters ben je meteen een beetje feestelijk! Je shopt hem al voor €19,99, online hier te vinden.

De ultieme kersttrui – H&M

sweater3

Ga je het liefst voor de ultieme kersttrui? Dan is deze, of een van zijn zusjes, speciaal voor jou gemaakt! Ik ben een beetje verliefd. Ook deze kun je (uiteraard) vinden bij de H&M, voor €29,99. Online vind je hem hier. Maar huilen! De s en m zijn al uitverkocht online… Ik ben dus klaarblijkelijk niet de enige die verliefd is op deze trui. Hopelijk is hij in de winkels nog op voorraad!

Meet me under the mistletoe – H&M

sweater4

Ben je liever niet te opvallend, maar wil je toch een kersttrui aan? Dan is deze ideaal. En hij is maar €9.99! Maar je moet wel opschieten, want straks is hij uitverkocht. Online vind je hem hier.

Oke, haha, uiteindelijk waren alle truien die ik op internet kon vinden en die ik leuk vond, bij de H&M te verkrijgen. Die had ik al een beetje aan zien komen! Zit hier niet bij wat je leuk vindt? Bij de Primark kan je ook voor niet al te veel geld truien shoppen. Alleen is hun site echter niet zo fijn… dus vandaar dat er geen van hun truien tussen staan. Daarvoor zal je toch echt even de winkel in moeten! Hoe vervelend die ook kan zijn… Maar soms kan je er toch pareltjes vinden. Ik zag bijvoorbeeld bij anderen al Hogwarts kleding (een pyjama met Hogwarts Alumni erop!!!) langskomen, waar ik ontzettend hebberig van wordt. Wil ik ook in lopen! Hoe fancy kan je dan wel niet op slaapfeestjes komen? Ik zal toch echt eens binnenkort de winkeldrukte van de Primark moeten trotseren… Ik durf niet!!

Ga jij ook kersttruien dragen? Of denk je, no way? 

Liefs en succes met je zoektocht 😉 ,
Annabel Rianne

Geef een reactie

