Blogmas: de ultieme playlist

Zonder muziek is kerst voor mij niet compleet. Soms begin ik al in oktober (of eerder, oeps) met het luisteren van kerstmuziek: ik vind het gewoon zo gezellig! Ik kan dan ook nooit wachten tot ik mijn kerstboom op kan zetten en schaamteloos kerstfilms kan kijken. Maar tot die tijd vermaak ik me met muziek, want daar hebben anderen toch iets minder last van 😉 Ik heb voor je een playlist gemaakt met de leukste kerstliedjes! Zo komen we samen in de ultieme kerststemming en sluiten we het jaar vrolijk af! Ht zijn 25 nummers, waarbij uiteraard veel van Michael Bublé (de Christmas-master) en Pentatonix. En nee, niet alleen maar de klassiekers, want die heb je natuurlijk al honderden keren gehoord!

Luister jij ook zo graag kerstmuziek?

Liefs,
Annabel Rianne

Geef een reactie

