Blogmas: december-attire

Het kan een hele struggle zijn: voor elk moment in december weer een andere outfit uit de kast trekken. Voor die ene kerstborrel, eerste kerstdag bij familie, nieuwjaar… Dus daarom een blogpost waarin ik je een beetje probeer te helpen! Is ook meteen nuttig voor mezelf, omdat ik dan alvast kan nadenken over wat ik zelf aantrek deze decembermaand…

Overigens: deze ‘outfit inspiration’ is inderdaad een dagje te laat! Excuses daarvoor, het is de laatste dagen zo druk geweest met mijn project dat tijd voor bloggen ver te zoeken was… Hopelijk komt daar snel verandering in!

Kerstborrel op werk

Het kan zijn dat jullie een thema hebben voor de kerstborrel. Is dat zoiets als ‘foute kersttruien’? Lekker makkelijk! Loop langs de Primark en trek de lelijkste trui uit de rekken. Klaar ben je! Of je loopt even langs de H&M om te kijken welke ze nog hebben, zie daarvoor hier wat inspiratie in mijn Outfit Inspiration van 14 december!

Hebben jullie geen thema, maar wil je er wel netjes uit zien? Dan kan het wat lastiger zijn. Je kan kiezen voor een jurkje of rokje, maar ikzelf zou voor een zwarte broek gaan met een leuk topje, en fijne laarsjes. Zoals dit!

Love the look of keeping it simple then adding a statement necklace on to amp your look up!:

Bron

Kerstdiner met vrienden

Ik vier de 23e kerst met vrienden, waar we allemaal een gerecht maken en meenemen. Naast dat dit een beetje formeel is, moet mijn outfit vooral ook comfortabel zijn. En ik moet wat ruimte hebben voor die hoeveelheid eten! 😉 Daarom zou ik voor een fijne broek met een net shirtje en jasje, of een los jurkje gaan. Met een vest er overheen is je outfit dan warm en comfortabel!

boots hippie bag boho hipster casual soft grunge cardigan boho chic softgrunge bohemian chic little black dress loose dress chiffon dress chiffon ankle boots loose cardigan purse burgundy sweater:

Bron

Kerstavond op de bank

Met kerstavond ben ik lekker thuis met mijn vriend. Misschien dat we eventjes langs mijn ouders gaan, maar verder is de avond voor ons. Is het dan niet superfijn om lekker in een pyjama op de bank te zitten? Wel eentje in kerstthema natuurlijk. Zoals deze!

The Dreamer Flannel Pajama - Victoria's Secret:

Bron

1e kerstdag met familie

Op eerste kerstdag ben ik met mijn familie. Dan wil ik er graag netjes uit zien, maar ook hier een beetje comfortabel. Ze kennen me natuurlijk goed, en weten dat ik niet in strakke pakjes loop. Waarom zou ik dat dan nu wel doen? Ik denk dat ik eerste kerstdag voor een lekker warm vest ga, ik combinatie met een rokje of fijne broek. Over hakken ben ik nog niet helemaal uit. Ik moet natuurlijk wel kunnen lopen, als we besluiten een rondje om te doen!

Almost Home - Negin Mirsalehi - Fashion - Inspiration - Streetstyle - Blogger - Blogger Inspired - Summer - Cardigan - Bordeaux:

Bron

2e kerstdag kerstmarkten bezoeken

Op tweede kerstdag ben ik samen met mijn vriend bij zijn ouders. Maar het kan natuurlijk ook goed dat je met je familie op pad gaat. Lekker kerstmarkten of tuincentra bezoeken! Die zijn met kerst altijd extra gezellig (en druk, helaas). Ik kan me voorstellen dat je outfit dan voornamelijk comfortabel moet zijn. Na de kerst heb je waarschijnlijk eventjes genoeg van je hakken, en kan je niet wachten om op je enkellaarsjes op pad te gaan. Of op je snowboots, als er nou opeens sneeuw blijkt te liggen! (Ga daar helaas maar niet vanuit…). Een ideale outfit voor zo’n dag is bijvoorbeeld deze, hieronder.

One of the perks about winter...:

Bron

Oudjaarsavond

Op oudjaarsavond mag je los, vind ik! Trek je mooiste paillettenjurkje/-rokje uit de kast, vanavond mag alles. Zilveren make-up, ontzettend veel sieraden, rode lippenstift… Je bepaalt alles zelf. Deze avond mag extravagant!

POP THE CHAMPAGNE! Need this for New Year's Eve!!:

Bron

Nieuwjaarsdag

Op nieuwjaarsdag zal je waarschijnlijk je familie weer bezoeken. Misschien voel je je nog beroerd van de mooie avond ervoor, dus een hele oncomfortabele outfit zit er niet in. Ik ga waarschijnlijk voor een fijne zwarte broek (heb je me weer), een leuk shirtje met een vestje of jasje. Toch netjes, maar niet killing! En laat die hakken lekker achterwege. Je voeten hebben waarschijnlijk de avond ervoor genoeg geleden! En gelukkig kunnen wij als vrouwen zijnde onze wallen goed verdoezelen met een fijne foundation en goede concealer!

#street #style / fall stripes + leather:

Bron

 

Heb jij al bedacht wat je gaat dragen? Alvast veel plezier bij je etentjes/activiteiten!

Liefs,
Annabel Rianne

 

Geef een reactie

