It’s Christmas time!

En dan is het alweer zover, kerstmis! Wat is de maand december ontzettend snel gegaan. Er is ontzettend veel gebeurd, ik heb bijna geen enkele dag stil gezeten… maar vandaag kan ik daar verandering in brengen! Eerste en tweede kerstdag staan geheel in het teken van samen zijn met familie. De hele dag lekker op de bank zitten, kletsen, rondjes lopen, we zullen het allemaal zien. Ik weet in ieder geval zeker dat ik er volop van ga genieten!

.Vintage VW van Christmas card -- This was how we brought home our tree when I was a child (minus the driving dog).:

Ik wens je een enorm prettige kerst toe, en neem het er even van! Doe ik dat ook ๐Ÿ˜‰

Veel liefs,
Annabel Rianne

Bron afbeelding

Geef een reactie

