Gedachtes tijdens het serie kijken

Er is een tijd geweest dat ik alleen series keek samen met mijn vriend. En dat zijn toch hele andere soort verhalen dan die ik het liefste kijk… Mijn hart gaat toch echt uit naar drama, de combinatie van de echte wereld met fantasie en book to series-adaptations. Vandaar dat ik een tijdje geleden dacht: het is tijd om zelf weer eens iets te gaan kijken. Het begon met The 100, en daaraan werd deze week Shadowhunters toegevoegd. En er wachten nog genoeg leuke series op me!

Tijdens het kijken van series praat ik eigenlijk continu tegen mezelf (nee, niet hardop, dan zouden mensen me voor gek verklaren 😉 ). Ik deel met jullie de gedachtes die ik heb tijdens het kijken van series! Kan je je erin herkennen?

  1. Zij zien er veel te oud en perfect uit voor 16.
  2. Ze gedragen zich niet eens zestien!
  3. Alles komt net toevallig goed uit… In de echte wereld zou het heel anders gegaan zijn.
  4. Als hij dood gaat stop ik met kijken!
  5. Toch zijn ze ook wel een beetje dom: iedereen kan zien dat hij het heeft gedaan!
  6. Oh wacht, dat had ik ook niet verwacht. Oeps.
  7. Wacht. Ik snap het niet…
  8. NEEEE jij mag niet slecht zijn, je moet perfect zijn en leuk en…
  9. Jij leugenaar!!!
  10. OH. MIJN. GOD.
  11. Hoe lang duurt de aflevering nog?
  12. Ik ga nooit meer kijken. Dit is het einde, hier kom ik niet overheen. – Zet volgende aflevering aan 
  13. Ik ga huilen.
  14. – appt vriendin – Heb je aflevering # al gezien? We móéten erover praten!
  15. Ik mag er niet over praten. Frustrerend!
  16. Ik heb nog 30 minuten tot ik weg moet. Ach, kijk ik gewoon een halve aflevering, niets aan de hand.
  17. Waarom dacht ik dat het een goed idee was om halverwege te stoppen?
  18. Ik app wel even dat ik door omstandigheden later kom…
  19. Wacht, was dit de laatste aflevering? NEEEEEEE.
  20. – appt vrienden – Jongens ik ben net ziek geworden, ik kan helaas niet meer komen…
  21. – Huilt in een hoekje –

Liefs en tot snel!
Annabel Rianne

Geef een reactie

