Searching the internet #1

In mijn eerste en tweede koffietijd probeerde ik het al eens, lijstjes maken van leuke artikelen en quizzen die je niet moet missen. Koffietijd zal zeker nog blijven komen, maar ik kom veel vaker leuke linkjes tegen die ik wil delen! Dus komt er nu een aparte rubriek voor dit soort linkjes/quizjes: Searching the internet. Kijk mee! 

  • Is het een hond, of is het een beertje? Bij deze beestjes is het maar moeilijk te zien… Kijk maar mee!
  • Houd je van koken net als ik? Ik ben verzot op risotto. Maar het recept dat ik heb, met geitenkaas en zalm, is ontzettend duur, en daarom maak ik het niet zo vaak. Maar risotto met champignons is natuurlijk ook heerlijk! En daarvoor hebben ze een heel goed recept gedeeld bij Chickslovefood. Het recept vind je hier!
  • Zoals je misschien al wel eens merkt ben ik de laatste tijd erg gefocust op lezen en boeken in het algemeen. Een van de redenen is omdat ik zoveel ‘bookstagrammers’ volg! Zij plaatsen de mooiste foto’s en reviews van boeken op instagram. Lijkt het je ook leuk? Volg bijvoorbeeld …
  • Ook zo’n hekel aan maandag? Dan kan je je vast identificeren met de volgende spreuken. Ik in ieder geval wel!
  • Voor als je geen genoeg kunt krijgen van katten: 21 levenslessen die je van ze kan leren!
  • Voor de enigszins sarcastische onder ons: sarcastische illustraties waar je toch even twee keer naar moet kijken
  • Sport jij altijd met je make-up nog op? Volgens onderzoekers is dit heel slecht! Voor mij gaat dit toch een probleempje zijn, als ik eenmaal omgekleed ben moet ik altijd rennen om op tijd te zijn… Laat staan als ik dan ook nog moet gaan staan poetsen!
  • Wil je weten wie allemaal genomineerd is voor een Oscar? Bekijk de lijst hier! Ik moet zeggen dat ik vaak dezelfde namen zie, maar soms zitten er ook verrassingen tussen, gelukkig!
  • Wat elke boekenlezer zou willen horen: 20 uitspraken waar wij dolgelukkig van worden. Denk aan “Je enige taak vandaag is om te lezen. Probeer 8 uur wel te halen”.
  • De vicieuze cirkels in ons dagelijkse leven… We komen er maar niet omheen. Je zegt nooit meer te drinken, maar hangt dat weekend toch weer boven de wc… Deze en andere voorbeelden kan je vinden bij deze hilarische illustraties!

Hopelijk vond je ze leuk om te bekijken, en tot snel!

Liefs,
Annabel Rianne

Geef een reactie

