Fitspiratie #1

Ik plaatste een hele tijd terug een artikel over het gemotiveerd blijven, als het op sporten aan komt. Hopelijk heb je wat aan mijn tips gehad, en lukt het je een beetje! Om ervoor te zorgen dat ik gemotiveerd blijf, spendeer ik best een redelijk gedeelte van mijn tijd op het internet met het bekijken van fitspiration, zoals ik en veel andere mensen op Pinterest het noemen. Tijd om dit ook maar eens te delen op mijn blog, want misschien kan jij ook wel een steuntje in de rug gebruiken als het op sporten aan komt! Dus bij deze een nieuwe rubriek genaamd ‘Fitspiratie’, waarbij ik fijne inspirerende plaatjes deel, met af en toe een toevoeging van quotes, tips, leuke sportkleding en meer. Zo maken we er samen een actief 2016 van!

Yess:

Bron

Voor op je telefoon

Wat fijne plaatjes, met leuke quotes of fijne doelen om naartoe te werken. Om je dagelijks aan je doel te herinneren, elke keer als je op je telefoon kijkt!

New year, new you. Keep your motivation up with some new workout clothes from fabletics!:

#MOVE! Because I feel out of balance if the physical fatigue doesn't match the mental exhaustion of the day.:

Just do it wallpapers:

Fijne tips

Nog wat tips nodig voor het sporten/je voeding/fijne sportkleding? Die kan je hier vinden!

This is the ultimate Clean Eating grocery list. Print it out and bring it with you to the store to shop healthy, whole foods that will cleanse your body and lean you out without even trying! Click on the pic to get the free 12 week New Body Makeover Meal Plan that will lean you out and keep you from plateauing. You'll be full, energized, and your taste buds will be happy!:

Weet je niet zo goed wat je wel/niet kan eten om gezond te blijven naast het sporten? Blogilates heeft een mooi lijstje voor je gemaakt! Zou deze stiekem niet leuk zijn in je keuken? En dan herinnert ‘ie je er tegelijkertijd aan. Double win dus!

Wil je graag je postuur verbeteren? Ik sta vaak met voorover gebogen schouders, en dit zou ik graag verbeterd zien. Daarvoor zijn natuurlijk genoeg tips op het internet te vinden! Denk bijvoorbeeld aan verschillende yoga poses of een fijne yoga oefening van 10 minuten met Youtube. Laat me maar weten wanneer je nog andere goede tips hebt: ik kan ze gebruiken!

En nog wat fijne fitspiratie

Wil je gemotiveerd blijven? Dan is het zeker nuttig om telkens geconfronteerd te worden met mensen die sporten. Via sport-blogs, bijvoorbeeld! Ik volg er twee actief, namelijk Annemerel en Fitgirlcode. 

Fitgirlcode, een initiatief opgestart door Aranka, die in korte tijd erg bekend werd in Nederland met haar website Fitgirlcode.com en haar kledingmerk Jogha. Zij en haar team hebben een briljant idee opgezet, waarmee ze jou gemotiveerd kunnen houden! Volg bijvoorbeeld hun instragram, die je gewoon kunt vinden onder de naam fitgirlcode. Voor je dagelijkse dosis inspiratie!

Fitgirlcode instagram

Kan je niet zo goed Engels? Dan kan je tegenwoordig je hart ophalen. Ze hebben een Nederlandse site gelanceerd! Nieuwe artikelen (dus ook leuk als je wél Engels kan: dubbele hoeveelheid inspiratie!) en alle teksten lekker in het Nederlands. En ook daarvoor hebben ze een instragram pagina die je kunt volgen!

fitgirlcodenl instragram

Een andere blogger die ik graag volg is Annemerel. Ik houd zelf niet erg van hardlopen en daar ik zij toch het meeste van, maar ze heeft een leuke persoonlijkheid en is voornamelijk altijd met sporten bezig. En dat werkt inspirerend! Je kunt haar vinden op annemerel.com en op instagram als annemerelcom.

annemerelcom

Hopelijk blijf je lekker gemotiveerd bezig met sporten! Bij mij heeft het een tijdje stil gelegen, maar ik ben het nu weer aan het oppakken… Want sporten blijft belangrijk!

Liefs en tot snel,
Annabel Rianne

Geef een reactie

