Outfit inspiration: extra long cardigans

Ze zijn weer terug van weggeweest, en ik heb weer helemaal zin om rond te struinen op internet op zoek naar de leukste inspiratie: de outfit inspirations! We zitten nu in hartje winter, wat vraagt om warme truien, dikke sjaals en mutsen. Een trend van deze winter die ik helemaal leuk vind is de lange vesten. En dan niet lang, maar héél lang: een vest dat bijna op de grond zou vallen. Onhandig op de fiets, maar het staat oh zo leuk! Ik laat je zien hoe je hem kunt combineren. Kijk mee!

long cardigan:

Ik vind dat je dit soort vesten ideaal kunt dragen in combinatie met een blouse en met hakken, omdat het een onwijs chique uitstraling heeft. Terwijl het tegelijkertijd ook comfortabel en lekker warm is! Ideaal als je werkt in een koud gebouw, waar je er toch graag netjes bij loopt, zonder het koud te hebben. En als je je outfit net wat meer pit wilt geven, draag je de blouse en het vest in combinatie met een gescheurde spijkerbroek, zoals hierboven.

The Long Haul Dark Grey Long Cardigan Sweater at Lulus.com!

Eigenlijk lijkt deze outfit erg veel op de vorige, maar toch geeft het een heel andere uitstraling. Dat komt uiteraard omdat het vest van heel andere stof is, maar het komt voornamelijk door de broek & het shirt! Door je shirt/broek net iets anders te dragen kan je al erg veel verschil maken in hoe het er uiteindelijk uit ziet. Terwijl het eigenlijk helemaal geen extra moeite kost!

Beige Long Cardigan Sweater:

En als je een chiquer evenement hebt, kan je ook kiezen voor open schoenen onder je outfit. Verder lijkt de outfit erg op de eerste, alleen vond ik het vest zo leuk dat ik hem toch even moest laten zien 😉 De combinatie van de print en de kleur vind ik helemaal super, ik zou hem wel willen hebben!

Maxi waterfall camel cardigan.:

Deze combinatie is weer wat stoerder. Het shirt zet zich mooi af tegen het vest, en door de manier waarop ze verder haar haren nonchalant heeft zitten en heeft gekozen voor sandaaltjes, geeft deze outfit een heel nonchalante en comfortabele uitstraling. Zo zou je wel naar je tentamens willen gaan in de lente!

blush, long, cardigan

Deze laaste outfit vind ik weer heel anders ogen. In principe wordt er weer gekozen voor een shirt en spijkerbroek, maar omdat hier wordt gekozen voor donkere materialen die afsteken tegen het vest, ziet het er veel winterser uit. Ook leuk! En zoals je ziet is een coltruitje ook een hele leuke optie om onder een dergelijk vest te dragen! Bij deze outfit is niet gekozen voor open schoenen/pumps, maar voor suede laarsjes. Dit maakt de outfit net wat meer winter-proof!

Hopelijk vond je het leuk om de outfit inspirations weer eens terug te zien! Heb jij ook zo’n lang vest? Of zijn er bepaalde kledingstukken die je graag door mij uitgepluisd ziet? Laat het me weten in de comments!

Liefs,
Annabel Rianne

 

 

 

 

2 gedachtes over “Outfit inspiration: extra long cardigans

Geef een reactie

