Outfit inspiration: white sneakers

Eerst had ik er niets mee. Ik bedoel, hoe houd je ze ooit schoon? Maar toch ben ik er de afgelopen tijd een beetje verliefd op geworden: witte sneakers. Spierwit staan ze fantastisch onder onwijs veel outfits. Ik laat het je zien: kijk mee in deze goed gevulde outfit inspiration!

White sneakers:

Ik ben sowieso al helemaal verliefd geworden op deze oufit: een wat lichtere broek, een losse, blauw wit gestreepte blouse en een opvallende tas. En de witte schoenen maken de outfit helemaal af! Perfect voor een Nederlandse zomerdag als je het mij vraagt. Een mooie lichtere spijkerbroek heb ik inmiddels al gescoord (bij de H&M, mijn favoriete winkel!) maar naar een dergelijke blouse ben ik nog op zoek. En witte sneakers nu ook! Kan jij je ook al helemaal voorstellen om een citytrip te doen in een dergelijke outfit? Drankjes op een terrasje, foto’s maken… Ik krijg meteen zin in de lente!

White sneakers:

Een combinatie van zwart, wit en grijs is altijd goed. Een outfit die normaliter misschien wat saai of nonchalant oogt, zoals bovenstaande outfit, kan helemaal opgeleukt worden met goede schoenen! Ideaal voor als je een comfortabele outfit verkiest, maar er toch wat meer fashionable uit wil zien.

White sneakers:

Deze outfit schreeuwt zomer. Lichte kleuren, korte mouwen, zonnebril erbij… Niets meer aan doen!

White sneakers:

Als eerste: whaaaa die tas. Ik ben al jaren verliefd op deze tas van Celine, en dit zal ook altijd zo blijven. En het zal zeker een droom blijven… Want dat bedrag zal ik waarschijnlijk nooit neerleggen voor een tas. Maar goed, deze outfit is lekker casual! Een lossere spijkerbroek met opgerolde pijpen, die de aandacht doet trekken naar de enkels en dus de spierwitte schoenen. Een t-shirt, blousje/jasje en mooie tas (-zucht-) en de outfit is af.

White sneakers:

Ook met een (nonchalante) jurk kunnen witte sneakers goed worden gecombineerd. Ze maken de outfit net stoerder, en je kunt de wereld aan!

White sneakers:

En nog een mooie outfit, met witte sneakers gecombineerd met zwarte, beige en witte kleding. Mooi!

20 Ways To Wear Stan Smiths

En ook met een wat chiquere outfit zijn witte sneakers leuk! Geven juist weer wat extra nonchalance en uitdagends aan de outfit. En zucht, weer die tas he 😉 Hij achtervolgt me!

En omdat er natuurlijk veel verschillende witte sneakers worden aangeboden, hier wat plaatjes van mooie witte sneakers waar ik toch wel een klein beetje verliefd op geworden ben…

White sneakers with twist:

Mooi, wit met een rosé-gekleurde neus!

adidas Originials Samoa White Sneaker - Urban Outfitters:

Deze Adidas sneakers komen je waarschijnlijk bekend voor. Maar ik vind deze toch een tikkeltje mooier dan de standaard Superstar-sneakers van Adidas, die hebben zo’n lelijke neus vind ik! Die vind ik alleen mooi vanaf de zijkant, maar vreselijk als je ze vanaf boven bekijkt… Deze heeft dat niet, en is daarom perfect ❤

White sneakers:

Deze zijn ook zo mooi, fris wit! Ik zou het haten als ze vies werden, wanneer ik ze zou bezitten…

Wat vind jij van de witte sneaker trend? En als jij witte sneakers hebt: hoe houd je ze mooi wit?

Liefs,
Annabel Rianne

2 gedachtes over “Outfit inspiration: white sneakers

    • Annabel Rianne zegt:

      Helaas weet ik niet waar de producten van mensen op foto’s vandaan komen, ik heb de foto’s slechts gebruikt om mijn artikel mee te schrijven… Maar als je op de foto klikt kom je op de originele bron, mogelijk kan je vanuit daar iets vinden? Succes!

      Like

Geef een reactie

