Update Reading Challenge

Het lijkt me leuk om af en toe een update te geven over mijn reading challenge van dit jaar! Bij deze de eerste update: welke boeken heb ik gelezen en welke ben ik van plan om te gaan lezen? Wanneer ik een review geschreven heb van een genoemd boek, kan je doorklikken via de link in de tekst!

Mijn reading challenge stond op 15 boeken. Maar het gaat tot nu toe zo goed, ik was al bijna op 1/3! Dus heb ik mijn challenge verhoogd, zodat het iets meer een uitdaging is (al is dat niet waarom ik hem stel, ik wil dat de challenge realistisch blijft). Mijn nieuwe doel is 20 boeken! Ik ben nu in mijn 5e boek bezig, dus in dit tempo is dat nog steeds realistisch. Ik ben blij met mijn nieuwe uitdaging!

Tot nu toe gelezen

AR-0269

Ik las tot nu toe 5 boeken uit. Ik begon het jaar met If I Stay van Gayle Forman in het vliegtuig van Rome naar huis. Daarna volgde City of Ashes snel, waarna ik lang deed over het vervolg, City of Glass. Het was een drukke periode, maar ik las alsnog 3 boeken uit in januari! Dat is meer dan ik van januari 2015 kan zeggen (toen las ik alleen The Scorch Trials uit en begon vervolgens in Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children, waar ik vervolgens maandenlang over deed).

AR-0279

In februari las ik tot nu toe 2 boeken uit: meer dan netjes, naar mijn idee! Ik deed er slechts anderhalve week over om I Was Here van Gayle Forman en A Thousand Pieces of You van Claudia Gray te lezen. En nu ben ik begonnen aan mijn derde boek, het vervolg op ATPoY (om hem maar eventjes af te korten). Van beide boeken zal snel een review volgen! Maar in de tussentijd dat je moet wachten op mijn reviews: koop ATPoY en lees hem. Nu. Ik heb nog bijna nooit zoveel gevoelens bij een boek gehad!

AR-0287

Van plan om te lezen

Oeps, ik heb de laatste tijd een beetje veel boeken gekocht. Ik geef Goodreads de schuld: ik word veel te enthousiast van al die leuke boeken op mijn verlanglijstje! Van de gekochte boeken staan een paar vooraan in mijn to-be-read rijtje: Cruel Beauty van Rosamund Hodge, Unearthly van Cynthia Hand en Everneath van Brodi Ashton. En dat zijn niet de enige boeken die ik heb gekocht… Misschien komt er nog een artikel over mijn gekochte boeken, en anders zal je vanzelf merken welke ik gekocht heb! Maar voor ik die boeken lees, begin ik aan Ten Thousand Skies Above You. Deel 2 van Claudia Gray, het boek kocht ik zodra ik nog 40 bladzijdes in boek 1 moest… Ik kon het niet laten, ik moest en zou weten hoe het verder zou gaan! Als het tweede deel net zo goed is als het eerste, zal ik zeker weten in een zwart gat vallen als ik het boek uit heb… Want dan moet ik wachten tot november voor deel 3!

Bij deze mijn update! Ik vond het leuk om te doen 🙂 Ik ga je op de hoogte houden van mijn progressie! Hopelijk vond jij het ook leuk om te lezen. Welk boek lees jij nu?

Liefs,
Annabel Rianne

Een gedachte over “Update Reading Challenge

Geef een reactie

