Outfit inspiration: striking sunnies

Ik heb al weer helemaal zin in de zomer. Warmer weer, zonder jas of in een leuke zomerjas het huis uit kunnen, en vooral veel in de tuin zijn en drankjes doen in de stad, in de zon. En daarvoor heb je natuurlijk een zonnebril nodig! Ik ben helemaal fan van de opvallende zonnebril. Lekker afstekend tegen de rustigere modellen die je in het dagelijkse leven ziet! Ik laat je een paar voorbeelden zien van zonnebrillen die ik maar al te graag aan mijn collectie toe zou willen voegen voor komende zomer. Kijk mee!

Sunglasses:

Om rustig te beginnen: deze zwarte sunnies zijn niet al te opvallend, maar speciaal door de gouden accenten. Leuk!

Sunglasses:

De site van deze afbeelding beweert dat gekke zonnebrillen een trend waren in 2013. Prima, daar weet ik niet veel van. Maar wat ik wel weet is dat het ook zeker een trend van 2016 zal zijn! Dit model lijkt op de vorige, maar is door de gekleurde glazen net wat gekker. I like it!

Sunglasses:

Zo zomers!

Sunglasses:

Met deze zou ik zo weglopen. De gekleurde glazen zijn speciaal en helemaal mijn ding voor komende zomer!

Sunglasses:

Lekker gek, lekker wit. Leuk! Ideaal voor zomerse outfits of dagen op het strand. Zoals op deze afbeelding, leuk in combinatie met witte nagellak! Zo opvallend.

Sunglasses:

Dior weet hoe het moet. Deze opvallende zonnebril zal dan ook zeker een fortuin kosten, maar goed, men mag dromen!

Sunglasses:

Wauw. Een zonnebril met een combinatie van goud en blauw, wat pakt dat in dit exemplaar goed uit! En ik krijg zo de indruk dat ik voor gekke zonnebrillen maar even de Urban Outfitters moet bezoeken, aangezien deze op hun site te vinden was. Tripje Amsterdam gaat in de agenda!

Sunglasses:

De kleur Pantone is blijkbaar de kleur van het jaar 2016. Ben ik het mee eens! De kleur is zomers, vrouwelijk en helemaal klaar voor warme dagen op een terrasje.

Ik ben helemaal klaar voor de zomer! Alleen nog even op zoek naar de zonnebril van mijn ddromen… Wie weet ligt hij al ergens op mij te wachten! Zit er iets voor jou tussen, of houd je het liever bij onopvallende exemplaren?

Liefs,
Annabel Rianne

Geef een reactie

