Wat Pinterest met een vrouw doet

Ik denk dat iedereen wel eens van Pinterest heeft gehoord, er al dan niet al helemaal verslaafd aan is. Voor het geval je onder een steen hebt geleefd: Pinterest is de plek waar men komt om naar mooie plaatjes te kijken, te kwijlen over de mooiste kleding/make-up looks/interieur designs, en voornamelijk om inspiratie op te doen voor hun eigen leven. Als je veel met vrouwen om gaat, zal je regelmatig horen “Kijk, ik zag dit op Pinterest…” waarna een groots verhaal volgt over hun nieuwe interieur in de wc/hun outfit, of wat dan ook. We worden er nou eenmaal geïnspireerd van! Dit zijn 6 dingen van wat Pinterest met een vrouw doet!

  1. Hunter Boots
    Elke keer als ik er een plaatje van langs zie komen, wil ik ze hebben. Het liefst in een hele collectie kleuren, voor elke outfit een andere laars!
    emily ☼ ☾'s collection! https://www.pinterest.com/embemholbrook/:
  2. Een tassenobsessie
    Bij elke outfit een andere matchende tas. Pinterest doet het je aan… Ik ben vooral verliefd op de Céline tas, in alle vormen en kleuren. Ik heb hem al vaker langs laten komen op mijn blog: ik val nou eenmaal op outfits die deze tas leuk combineren! Als ik nou eens oneindig veel geld had… Jammer dit. Hieronder zie je hem, mijn liefde van mijn leven naast mijn vriend 😉 Wil je meer zien van mijn Céline tas obsessie? Ik heb er een speciaal Pinterest-bord aan gewijd! Je vindt hem hier. Ik zou het leuk vinden als je me volgt!
    my favorite bag:
  3. De neiging om eigen teksten en tekeningen op mokken te plaatsen
    “Blow me, I’m hot”, “My cup of tea”,  “I love you a whole latte”, “Coffee doesn’t ask you questions, coffee understands”, en meer van dit soort quotes. Wat zijn ze leuk op mokken, ik wil ze ook hebben! Maar daarvoor zal je toch echt aan de slag moeten… DIY-tijd dus! Of hopen dat winkels de trend oppikken en zelf ook aan de haal gaan met quotes, zoals Blond Amsterdam…
    DIY Sharpie Mugs. I want to make a "you're my cup of tea" one!:
  4. De neiging om wekelijks te gaan zitten “DIY-en”
    Eigen armbandjes maken, servies bekladden, eigen zeepjes, telefoonhoesjes of muismatten maken… Je kunt het zo gek niet bedenken, en het staat op Pinterest. Ik krijg er meteen kriebels van om ook aan de slag te gaan! Al zullen mijn creaties uiteraard nooit zo mooi zijn als de talloze perfecte creaties op Pinterest… Het levert in ieder geval hilarische situaties op als je het zelf probeert! Kijk hier voor mijn Pinterest-bord vol met DIY’s die nog op mijn to-do lijstje staan…
  5. Ze kennen 10 verschillende manieren om een sjaal te dragen
    Zoals via dit soort artikelen vinden wij honderden manieren om onze sjaal te dragen. Zo blijven we origineel!
    15 ways to tie a scarf Love this scarf:
  6. Ze maken overal foto’s van om zelf op Pinterest te plaatsen. En nee, dat kost geen minuutje, dat is urenwerk.
    Zoals van eten bijvoorbeeld. Want om op te vallen, moeten je foto’s zeker van een degelijke kwaliteit zijn op Pinterest… En alleen opslaan van andermans foto’s is natuurlijk niet voldoende op Pinterest. Je hebt een naam hoog te houden, inclusief foto’s van outfits/diners/DIY’s/etc! Dus helaas, vriendlief krijgt een lauwe maaltijd…

Wat heb jij allemaal overgehouden aan Pinterest?

Liefs,
Annabel Rianne

2 gedachtes over “Wat Pinterest met een vrouw doet

  1. Lisa zegt:

    Haha, ik plaats zelf echt nooit iets op Pinterest, dus dat laatste komt me niet echt bekend voor. Ik repin alleen maar dingen. Ik word er wel echt heel hebberig van, dat doet Pinterest vooral met mij…

    Like

Geef een reactie

