Outfit inspiration: beige

Vroeger zou je me er nooit mee gezien hebben, maar tegenwoordig kan ik niet meer zonder: beige kledingstukken in mijn garderobe. Ik laat je zien hoe ik ze het liefst combineer! Dus jassen/vesten, schoenen en tassen: alles kan beige! En dat is natuurlijk helemaal lente-proof!

Bag - Cowboysbag, mooi van leer. Met meerdere vakken waar ik alles in kwijt kan wat ik die dag nodig heb.:

Om maar meteen te beginnen met de liefde van mijn leven, waar ik nu een ruim half jaar mee samen ben: mijn beige Cowboysbag. Deze foto heb ik niet zelf gemaakt, maar ik zou willen dat dat wel zo was! Deze tas is fijn om mee te nemen, kan bij zowel nette als stoerdere outfits en er kan ontzettend veel in. En alhoewel ik Cowboysbags niet altijd mooi vind, vind ik de beige versie helemaal leuk!ย We zijn onafscheidelijk ๐Ÿ™‚

Living my dream:

Beige schoenen zijn bij mij ook favoriet. Onder een spijkerbroek, onder een zwarte broek, onder een jurkje… Het kan allemaal! Zoals in deze outfit, gecombineerd met een fijne spijkerbroek, een streepjestrui en een beige sjaal. Ik zou hier zo in weg kunnen lopen!

white jeans โ™ฅ http://galeriepremiere.blogspot.ch:

Nog zo’n outfit die helemaal voor mij gemaakt is: beige schoenen, een mooie witte broek, een fijn shirtje en een leuk spijkerjasje (ben ik naar op zoek, maar ik heb er nog geen kunnen vinden die ik helemaal bij mezelf vind passen). Ik denk dat ik een dergelijke outfit vaak zal dragen in de lente/zomer! Gecombineerd met een vestje ipv jasje zal ook zeker gebeuren ๐Ÿ™‚

We are loving these over-the-knee boots.:

Een geheel beige outfit, waarom niet? En wauw, wat zijn deze hoge beige laarzen mooi! Ik ben een klein beetje verliefd!

I like the style, I would somehow convert to a more modest look:

Hier het bewijs dat beige schoenen onwijs goed samen kunnen met een donkere outfit. Iets wat ik zelf ook maar al te graag doe! (Wel gecombineerd met mijn beige tas dan, om nog net een detail beige extra te hebben)

40 Fall Winter Fashion Outfits For 2015 | http://stylishwife.com/2015/05/fall-winter-fashion-outfits-for-2015.html:

Een beige jas: zowel voor de winter en zomer een mooie aanwinst. Gecombineerd met zwart/wit kan beige altijd! Maar met blauw vind ik het ook altijd erg mooi… Dus een dergelijke jas is altijd goed te combineren!

A long beige cardigan will ideally fit your casual V-neck tee tucked in light grey skinnies.:

Beige en grijs, ik zou deze link nooit zo snel leggen. Maar eigenlijk is het hartstikke leuk! Dit laat maar weer eens zien hoe fijn beige is voor outfits: eigenlijk kan het bijna overal wel bij. En dit lange vest is zo leuk! Ik zou hem graag in mijn collectie hebben…

Beige Long Cardigan Sweater:

Het lijkt erop dat ik op een punt aangekomen ben waarin ik plaatjes uit oude outfit-inspirations opnieuw gebruik. Sorry, het zal niet al te vaak gebeuren! Maar ja, wat moet je als een outfit zo leuk is dat hij voor meerdere favoriete inspirations te gebruiken is? ๐Ÿ˜‰ย Dit beige vest combineert mijn liefde voor lange vesten en beige. Hebben!

Beige cardigan, stripe dress, & rain boots.:

Nog een gecombineerde liefde: beige en Hunter boots! Dit beige vest ziet er heerlijk warm en comfortabel uit. En deze oufit is goed geschikt voor de regenachtige herfstige dagen in Nederland… De dagen die niet zo heel koud zijn, maar vreselijk nat!

Deel jij mijn liefde voor beige ook?ย Ik vind het zo leuk, ik zou hier nog eeuwen over door kunnen praten! Maar dat zal ik niet doen ๐Ÿ˜‰

Liefs en tot snel XXX,
Annabel Rianne

Geef een reactie

