Persoonlijk: rustige weekjes op m’n blog

07/03/2016 – Hoi lieve lezer! Wat leuk dat je weer eens een kijkje neemt op mijn blog. Ben je hier voor de eerste keer: dan welkom! Hopelijk vind je wat leuke content om te lezen 🙂 Bij deze wil ik graag een kleine persoonlijke update geven over hoe het met me gaat. Ben je benieuwd? Lees dan mee!

Master begonnen

Ik ben nu begonnen aan mijn vijfde week in mijn master Technische Natuurkunde. Het is leuk om aan een nieuwe periode in mijn leven te zijn begonnen! Helaas is het ook erg zwaar… Omdat ik ben ingestroomd in februari en niet in september, mis ik dat eerste half jaartje studie tijdens mijn huidige vakken. Daarom kunnen dingen soms extra moeilijk zijn, en ligt het tempo extra hoog! Hopelijk heeft dit niet te veel effect op mijn uiteindelijke tentamens. Ik zal even extra hard mijn best moeten doen, maar dat komt na komende week wel goed! Na komende week, vraag je je af? Nou, dit is de reden…

Ik doe mee met een musical!

Spring Awakening

Een jaar lang hebben we ontzettend veel gerepeteerd, elke zaterdag van 10 tot 2 uur, in combinatie met enkele repetitieweekenden. En dit alles om uiteindelijk een supergave musical op de planken te zetten! Specifiek: Spring Awakening, in Eindhoven (nee, niet in Den Bosch! Daar wordt op dit moment ook een productie neergezet van dezelfde musical. Verwar ze niet met elkaar want de uitwerking is heel anders!). Vorige week heb ik al mee mogen spelen in 3 voorstellingen: de try-out op woensdag (waarbij twee vriendinnen kwamen kijken), de première op zaterdag (waarbij mijn ouders aanwezig waren) en op zondag de matinée (waar 20 mensen van mijn familie en vrienden kwamen kijken! Ik voelde me zo ontzettend vereerd!). Er staan ons nog 3 voorstellingen te wachten, dinsdag 8 maart, vrijdag de 11e en zondag de 13e, allemaal ’s avonds. En de andere voorstellingen worden gespeeld door de twee andere casts die er zijn! In totaal zetten we 18 voorstellingen neer. En wat gaat het goed!

Spring Awakening cast 3-49

Daar vliegen we! Mij zie je in het rechts, met bruine jurk & beige panty 😉 We gaan hier helemaal los!

Ik voel me ontzettend vereerd dat ik door de auditierondes ben gekomen en geselecteerd ben om mee te spelen in deze musical. Met een superleuke cast mag ik nu eindelijk shinen op het podium! Wil je weten waar het verhaal over gaat of wil je misschien nog kaartjes kopen voor deze week? Kijk dan op http://tickets.hetnieuwetheater.nl/. Ik zal verder niet meer promoten, wil enkel mijn enthousiasme voor dit project ter oren brengen!

Ik merk na afgelopen week pas hoeveel energie zo’n voorstelling eigenlijk vreet. Je legt je hart en ziel in het stuk, elke keer als je het podium betreedt! Dat is waarom ik vandaag thuis ben gebleven van de universiteit met een flinke hoest. En heb ik het al de hele dag koud, al heb ik een warme trui en een extra paar wollen sokken aan, en ben ik de hele dag niet onder mijn dekentje vandaan te krijgen! Hopelijk voel ik me voor de voorstelling van dinsdagavond weer wat beter… Want ik wil het voor geen goud missen!

Om deze reden zal het de komende week, en mogelijk de week erna ook, wat rustiger zijn op mijn blog. Ik heb de laatste tijd wat moeite gehad om vooruit te werken, en daarom kan ik komende week niet vooruit plannen in artikelen. Hopelijk kan je hier begrip voor opbrengen: een musical zet je uiteraard niet zomaar neer in combinatie met een zware studie! En een relatief normaal studentenleven ernaast 😉 Maar je kunt ervan verzekerd zijn dat je snel weer iets van me zult horen! Het zal zeker niet stil blijven op mijn blog!

Fijne week en tot snel 🙂

Liefs,
Annabel Rianne

2 gedachtes over “Persoonlijk: rustige weekjes op m’n blog

Geef een reactie

