Outfit inspiration: touch of yellow

Waar ik het vroeger een vreselijke kleur vond, ben ik er helemaal klaar voor om geel te omarmen in mijn garderobe komend seizoen. Op het moment is geel voor mij de ultieme kleur van de lente! In mijn achtertuin bloeien de eerste gele bloemetjes, ik kocht gele en rood-gele tulpen die nu door de woonkamer verspreid staan, en al het hele weekend schijnt het zonnetje. Ik laat je zien op wat voor leuke manieren je komend jaar geel in je garderobe kunt combineren!

Steffy's Pros and Cons: 1920's P3 Dapper Vintage Inspired Round Sunglasses 8637:

Deze outfit schreeuwt zomer! En zomers geel truitje gecombineerd met een tuinbroek met madeliefjes erop. Lief! En de gele zonnebril maakt het helemaal af. Laat de zomer maar komen!

yellow flowing maxi-skirt:

De perfecte maxirok heb ik nog niet gevonden, maar dit zou hem wel eens kunnen zijn! Gecombineerd met hakjes en een wit topje perfect voor zomerse avonden en feestjes.

#street #style / leather + yellow color pop:

Wanneer het weer nog wat kouder is, betekent het niet dat je niet meer met geel gezien mag worden! Geel is erg makkelijk toe te voegen aan een outfit via details, zoals bijvoorbeeld je tas.

Pharrell Williams x adidas Originals Superstar: Yellow:

Of zeg het met schoenen!

Killer Street Style Outfits You NEED To See From Paris Haute Couture Week Fall 2015 | StyleCaster:

Ook deze outfit schreeuwt zomer. En dat komt door het mooie, lange vest dat ze draagt! Die vangt zoveel zon op, dat iedereen zich om zal draaien om naar haar te kijken. Een geel vest is, wanneer hij niet zo lang is als deze, erg makkelijk om te dragen, en fleurt zoals je ziet ontzettend een outfit op.

How to pull off the oversized sweater trend. via @eatsleepwear:

En wanneer het nog een stukje kouder is (ik hoop het niet, maar het zou natuurlijk kunnen dat we nog kou moeten lijden tot mei) kan een gele trui ook erg leuk zijn!

Ik ga de komende tijd op zoek naar wat leuke, gele items. Heb ik je overtuigd en ga jij ook op zoek?

Liefs,
Annabel Rianne

2 gedachtes over “Outfit inspiration: touch of yellow

Geef een reactie

