Outfit inspiration: Celine bag

Omdat ik er al zo lang verliefd op ben, kan ik het niet laten om er een hele post aan te wijden. Ik heb er zelfs een heel Pinterest bord aan gewijd: de Céline Trio Bag. Ik hou van haar, in allerlei kleuren en maten. En ik ben zeker niet de enige! Telkens als ik de tas in de stad zie, smelt ik een beetje. Het is dan ook mijn doel om ooit een van deze tassen te bezitten: je zou bijna kunnen zeggen dat mijn leven dan pas compleet is! Haha, valt wel mee hoor, maar het zou me wel gelukkig maken 😉 Kijk mee en word zelf ook verliefd!

Celine Tote Bag soooo perfect!!!!! i wish i had it in robin egg's blue...:

De originele, zwarte Céline tas. Prachtig! Deze tas zal elke outfit afmaken, zo fantastisch is ze. Ik houd zo van het formaat en de vorm van deze tas…

Celine Paris Leather Handbag// "My lips are sealed." This bag looks like it knows something that is going to haunt it for the rest of its days. *whispers* "It's full of secrets" (Mean Girls!):

Dit exemplaar is iets kleurrijker. En past daardoor ook perfect bij zowel outfits met zwart, bruin, beige en zelfs bij blauw-bruine outfits! (Die ik maar al te graag draag). Deze tas is misschien nog meer een eyecatcher dan het zwarte exemplaar: met deze aan je arm zal je zeker hoge ogen gooien!

Mini Celine. When will you be mine?:

De kleine versie, die voornamelijk ontzettend leuk is wanneer je haar draagt aan het schouderhengsel. Ik vind deze tas vooral heel cute! En ideaal wanneer je wat minder spullen mee wilt nemen, maar toch graag een redelijke grootte tas mee wilt nemen.

Celine Bag #Celine #Bag:

Net zo’n eyecatcher als de tweede tas, maar dan met wit en beige gecombineerd met zwart. Wauw!

i will have a celine bag with in the next 10 years #goals:

Ik heb een vriendin, die altijd met de meest fashionable kleding aan komt zetten. Zeker vroeger keek ik ontzettend naar haar op, toen ik mijn zelfvertrouwen nog niet gevonden had! Deze tas doet me erg aan haar denken, op de een of andere manier. Het slangenprintje op de tas past ontzettend goed bij de stijl die ze vroeger had, en die lijkt weer heel erg op de stijl die ik nu heb 😉 Daarom ben ik ook meteen verliefd op dit exemplaar geraakt, en zou ik er vanalles voor doen om haar aan mijn (nog niet bestaande) collectie toe te voegen!

Celine Bag #Celine #Bag I need this like right now....... my new fav handbag designer Celine...Cindy written all over it.:

En uiteraard moet er ook een geheel beige exemplaar in mijn rijtje staan, aangezien ik tegenwoordig verzot ben op alles wat beige is. Deze tas past perfect bij mij!

Ik zal wel even goed moeten sparen voor een dergelijke tas, en misschien een jaar niet op vakantie ofzo… Maar óóít zal ik een dergelijke tas bezitten. Dat moet! Heb jij ook een tas waar jij zo verliefd op bent? Of een ander fashion-exemplaar? Ik hoor er graag over!

Liefs,
Annabel Rianne

Geef een reactie

