Personal: I’m back!

Na enkele rustige weken op mijn blog ben ik eindelijk weer teruggekeerd naar blogland. En ik ben er helemaal klaar voor! Ik had het ergens al verwacht, maar tijdens mijn optredens werd ik ontzettend ziek. Bahbah! Ik heb de hele week op de bank doorgebracht, keek een heel seizoen Jessica Jones en at veel te weinig. Ik had nergens zin in, niet eens in chocola! Gelukkig voelde ik me aan het einde van de week weer een stuk beter, en heb ik uiteindelijk maar een optreden hoeven missen (ik kon gelukkig iemand vinden om voor me in te vallen!). Ik heb een fantastische tijd achter de rug, maar nu gaat het gewone leventje weer verder. En ik ben er helemaal klaar voor!

De komende tijd zal ik mijn best moeten doen om weer een beetje in de blog-flow te komen. Ik heb de afgelopen weken zoals je weet niet erg veel getypt! Maar ik heb weer leuke ideeën, dus ik ga weer lekker aan de slag 🙂 Je zal vanzelf leuke artikelen zien verschijnen! Verder gaat mijn studie ook weer verder, komende week is de laatste officiële lesweek van mijn eerste master-kwartiel. En dan komen de tentamens! Ik zal er hard voor moeten werken, maar het komt heus goed!

Verder staat er de komende tijd heerlijk weinig op de planning: wel wat leuke activiteiten zoals een musical after-party met alle deelnemers, maar verder kan ik lekker de tijd nemen om weer op te laden. En dat kan ik wel gebruiken!

Hoe gaat het met jou? 

Liefs,
Annabel Rianne

 

Geef een reactie

