Inslaan bij de V&D

Een hele tijd geleden kocht ik een superleuke ketting bij de V&D, van het merk Amor (zie hier de post). Deze kettingen stel je zelf samen, door een lengte ketting en bedeltje uit te zoeken. Dit was ideaal voor mij! Sinds die tijd kocht ik nog een extra bedeltje, zodat ik af kon wisselen qua stijl ketting, afhankelijk van mijn outfit. Maar toen sloot de V&D, en kon ik nergens het merk Amor meer vinden! Maar nu is daar onze redding: na het faillissement van de V&D heropenen ze vanaf komende donderdag 24 maart nog enkele weken om tegen fikse kortingen hun voorraad te verkopen. Je weet dus al wat ik ga doen komende donderdag/vrijdag: bedeltjes uitzoeken! Uiteraard zal ik hier verslag over doen, zodat je hoort of het aanbod van de V&D het waard is, en of je dus wel of niet naar de winkel hoeft te gaan om je door hortes mensen te vechten (want vertrouw me, die zullen er zijn). Je hoort van me!

Liefs,
Annabel Rianne

Geef een reactie

