Wishlist spring 2016

Ook al heb je al ontzettend veel spullen, toch blijf je altijd maar wensen naar meer. Herken je je daarin? Bij mij is het, helaas, in ieder geval wel zo… Er blijven altijd leuke spulletjes op mijn pad komen die ik zou willen hebben. Deze koop ik niet direct, maar ik denk er minstens een paar weken over voordat ik mijn geld er aan uit geef. Zo zorg ik ervoor dat ik ergens écht blij mee ben wanneer ik het aanschaf! En aangezien mijn wishlist groter is dan mijn portemonnee, leek het me leuk om mijn lijstje te delen op mijn blog. En omdat het lijstje door de tijd heen heus zal veranderen, bij deze mijn wishlist voor de komende lente! (#1, misschien? Wie weet past het lijstje zich nog aan…)

Blond Amsterdam servies

Op het moment heb ik twee mokken en een bakje van Blond Amsterdam in mijn collectie. Mijn vriend vindt het vreselijk, kinderachtig en wil er zeker nooit iets van gebruiken, dus het zal nooit een grote collectie zijn. Toch lijkt het me heel leuk om nog wat extra bakjes te hebben! Zo kan ik zelf afwisselen met mijn ontbijtbakjes, en kan ik toetjes op een leuke manier serveren wanneer er vrienden langs komen!

Deze twee soorten kommetjes vind ik beide erg leuk! De rechtse set van winterkommen zijn voor het komende gedeelte van het jaar uiteraard niet echt van toepassing, maar erg schattig zijn ze zeker! De linkse kom is afkomstig van de nieuwe collectie, ‘Home is where the heart is’, en deze is zeker erg leuk! Misschien dat ik deze binnenkort maar eens een of twee aanschaf, zodat ik even vooruit kan met mijn ontbijt-kommetjes voor mijn yoghurt en havermout 🙂

Boef trui – navy

Ik ben absoluut verliefd op deze trui. Het design van de Boef-truien vind ik erg leuk, en al helemaal deze blauwe versie met roze tekst! Nu zijn de truien in de sale, dus ik moet snel zijn… anders is hij misschien niet meer verkrijgbaar wanneer ik hem wil bestellen! Ik weet zeker dat ik deze trui wil, dus het is een kwestie van wachten op geld en dan komt hij mijn richting op 😉

Een mooie, luxe jurk

Ik heb hem nog niet gevonden, maar ik ben hard op zoek naar de ideale jurk… Hij moet van een mooie, luxe stof zijn, het liefst ongeveer knielengte. Met een niet te hoge hals, maar er moet ook niet te veel te zien zijn.Een printje mag, maar niet te opvallend. Het liefst in een mooie, diepe kleur, zoals donkerblauw of groen of burgundy. En ik denk met driekwartsmouwen! Ik heb erg veel eisen aan mijn toekomstige jurk, maar ik moet me er honderd procent comfortabel in voelen… Ik wil namelijk een fantastische jurk aan naar een presentatie die ik mag geven, waar ik nu nog niet teveel over zal zeggen 😉 Ik wil er in ieder geval netjes, representabel en mooi uit zien! In een jurk, met een mooie panty en fijne schoenen aan. Oh, en als ik nou ook nog eens een beetje zou kunnen fietsen in de jurk zou helemaal ideaal zijn… Ik maak het mezelf wel heel moeilijk! Als je tips voor me hebt voor fijne winkels, hoor ik ze graag 😉

The Lunar Chronicles boeken in hardcover

Dit is een serie die ik al ontzettend lang graag wil lezen: ik hoor er zoveel lovende woorden over! Maar telkens als ik de paperbacks in de winkel zie staan, cringe ik een beetje… De versies in onze boekenwinkel zijn van zulk slechte kwaliteit! Terwijl de hardcovers er altijd fantastisch uit zien op foto’s… Ik zou ze dus dolgraag in hardcover willen hebben! Maar ja, dat kost wat…

Zwarte enkellaarsjes

Pinterest: Georgiia_birrer ♡:

Ik draag nog steeds bijna elke dag mijn beige enkellaarsjes. Ze staan bijna overal leuk bij, zitten heerlijk en zijn superleuk! Maar soms heb ik geen zin in beige: wanneer ik een hele zwarte outfit draag kan het niet altijd een leuke combinatie zijn. Daarom zou ik graag een paar leuke zwarte enkellaarsjes willen! Zonder of met minimale hak, glanzend leer. Zoals deze hierboven!

Een opvallende zonnebril

Pas geleden zag ik bij Sasha, ja de schoenenwinkel, een hele leuke collectie aan opvallende, gave zonnebrillen. Ik paste er een paar, en ik vond ze allemaal leuk! Maar toch heb ik er nog geen gekocht: ik moet ze écht leuk vinden om ze te kopen! Ik denk er dus nog even over na, en loop over een tidjje nog een keer langs de winkel. Als ik ze dan nog steeds gaaf vindt, koop ik er een of twee! Misschien neem ik mijn moeder wel mee voor advies… Zij weet als geen ander wat wel en niet bij me past!

Lush producten

De laatste tijd kijk ik regelmatig de vlogs van Zoella, ofwel Zoe Sugg. Heerlijk om naar te kijken! Een van de dingen waar ik altijd erg van kan genieten is wanneer ze een bad voor haarzelf klaarmaakt. Ze gebruikt hiervoor namelijk altijd heerlijke Lush-producten! Deze zijn een feestje om naar te kijken wanneer ze in het bad gegooid worden, en volgens haar ruiken ze telkens heerlijk. Daarom zou ik al te graag eens iets van Lush willen proberen! Ik ben namelijk nog nooit in een Lush winkel geweest. I know, shame on me… Ik zou dolgraag eens een douchegel van hen willen proberen, of een heerlijk bad voor mijzelf klaarmaken met een bubble bar of bath bomb. Maar daarvoor heb ik eerst iets anders nodig:

Een bad

In ons huidige huis hebben wij helaas alleen een douche. Huilen! Ik zou dolgraag een bad willen om in te kunnen relaxen na een lange dag. Dit staat op mijn wishlist voor de lange termijn: wanneer we verhuizen, staat dat hoog op mijn verlanglijstje van mijn nieuwe huis! En in de tussentijd zal ik zeker in de gaten houden wanneer een hotel een bad bevat, en kan ik misschien voor dan een bath bomb inslaan…

Wat staat er op jouw verlanglijstje? Komen we overeen? 🙂

Liefs,
Annabel Rianne

 

3 gedachtes over “Wishlist spring 2016

  1. セレネ zegt:

    Ik had voor mijn verjaardag ook wat schaaltjes van Blond Amsterdam gekregen! Wel andere dan die hierboven staan 🙂 Op die van mij staan sushi-plaatjes.

    Lush heeft wel leuke winkels! Vooral leuke ideeën voor zeep e.d. 🙂 Mijn eerste bezoek aan een Lush-winkel was in Den Haag geweest, maar in Utrecht is ondertussen ook een Lush-winkel geopend (en dat is iets minder ver dan Den Haag vanuit Eindhoven…).

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

