Beauty || Mini Kiko haul

Ik heb er nog nooit over geschreven, maar eigenlijk vind ik het erg leuk om me bezig te houden met beauty. Maar aangezien er al zoveel beauty-blogs zijn, heb ik het gevoel dat ik niet echt iets kan bijdragen. Dan spendeer ik mijn tijd liever aan het maken van lijstjes! Maar toch maak ik deze keer graag een uitzondering: over het merk Kiko, en voornamelijk de twee producten die ik er pas geleden kocht, is erg weinig tot geen informatie te vinden op het internet. Terwijl het pareltjes zijn! Daarom bij deze een artikel over mijn kleine Kiko haul. Lees je mee?

Shade fusion trio blush 03 – Abricot

AR-6

Ik was al een tijdje op zoek naar een fijne, maar compact blush. De blush die ik voorheen had was niet goed gepigmenteerd, dus daar kon ik niet zo goed mee overweg! Daarom liep ik op een frisse maandagmiddag de Kiko binnen, en werd verliefd op dit pareltje. En gelukkig vind ik hem ook erg fijn!

Kiko Blush – €10,90

AR-3

Deze mooie trio blush is ideaal te combineren tot één mooie, heldere kleur met een blush-kwast. Je kunt uiteraard de kleuren apart gebruiken, maar daarvoor zijn de pannen toch wel erg klein. De kleuren samen zijn erg mooi, en zo gebruik ik hem dus ook het liefste!

Pump it up Volume & Curl mascara

AR-7

Al jarenlang heb ik één grote struggle: mijn wimpers blijven nooit gekruld. Als ik mijn mascara aanbreng ziet alles er prima uit, maar zodra ik naar de universiteit ben gefietst en mezelf op de wc in de spiegel bekijk, is er van mijn wimpers geen spoor meer te bekennen. Ik draag zwarte eyeliner, en mijn wimpers zijn erachter verdwenen! Ze staan gewoon recht vooruit, wat ik ook doe. Daar is nu verandering in gekomen!

Kiko mascara – €8,90

AR-8

Bij de kassa werd mij, toen ik mijn blush afrekende, deze nieuwe mascara aangeraden. Voor enige korting kon ik hem meenemen, ik betaalde er ongeveer 6 euro voor. Al zou ik hem ook gekocht hebben zonder korting, want hij is dan nog steeds goedkoper dan vele mascara’s bij de Kruidvat! Aangezien mijn zoektocht naar een goede mascara nog steeds bezig was, besloot ik een poging te wagen. En ik ben superblij dat ik dit heb gedaan!

Door het bijzondere borsteltje, waar ik – excuses, ik ben het niet gewend om beauty artikelen te schrijven! – helaas geen foto van heb gemaakt, kan je erg makkelijk bij de kleine haartjes en dichtbij de worteltjes komen. Hierdoor worden je wimpers goed gelift en blijven ze ook zo! De kop van het borsteltje is eveneens plat, met extra haartjes, zodat je je wimpers nog extra de lucht in kunt duwen. Daar word ik blij van!

AR2

En uiteraard ben je benieuwd naar het resultaat op je gezicht! Bij deze een van de weinige selfies die ik maak, om het resultaat te laten zien. De blush breng ik het liefste subtiel aan, maar je kunt een gezonde perzik-kleurige blos op mijn wangen zien. Het resultaat van een mooie blush! En mijn wimpers zijn eindelijk een keertje te zien!

AR2-3

Ik ben erg blij met het resultaat van de mascara op mijn ogen. De wimpers klonteren amper, en worden vooral goed gelift! Deze foto is een beetje van boven gemaakt, en je kunt nog steeds goed mijn wimpers zien. En dit is al na een paar uur van het dragen van de mascara!

Ik ben helemaal blij met mijn gekochte producten. Ik ga zeker nog eens vaker bij Kiko langs wanneer ik op zoek ben naar mooie producten!

Wat vond je van mijn beauty-artikel? Iets wat ik vaker moet doen of niet? Alvast bedankt voor je feedback!

Liefs,
Annabel Rianne

Een gedachte over “Beauty || Mini Kiko haul

Geef een reactie

