Personal || Cessna vlucht maken!

Mijn vriend en ik houden ervan om elkaar activiteiten cadeau te geven voor onze verjaardagen. Zo dagen we elkaar uit om leuke dingen te ondernemen, en het levert leuke herinneringen op! Vorig jaar gaf ik mijn vriend een vliegles in een Cessna cadeau, en nu was het eindelijk zo ver: afgelopen vrijdag reden we naar Lelystad om te gaan vliegen. En het was gaaf! En aangezien een Cessna plek biedt voor 4 personen, kon ik bij de vlucht mee achterin (hier had ik het vliegtuig uiteraard op uitgekozen). Ik besloot de vlucht te filmen, en daarmee bestaat het eerste bewerkte filmpje van mijn handen ooit! En die kun je hieronder bekijken ๐Ÿ™‚ Laat je me weten wat je er van vindt?

En mij kennende weet je dat ik het ook niet kon laten enige sfeerplaatjes te schieten. Helaas met mijn oude, kleine camera (mijn spiegelreflex meenemen was helaas iets te veel gesleep voor de dag), maar daar liet ik me niet door tegenhouden! Dus bij deze wat fijne plaatjes van onze ervaring!

IMG_0022

IMG_0032

Mijn vriend aan het stuur!

IMG_0025

IMG_0042

We hadden zoveel geluk met het weer! Het regende al de hele dag, en onderweg vroegen we ons af wanneer we gebeld zouden worden dat het toch niet door ging… Maar net voor we vertrokken trokken alle wolken weg en hielden we een heldere, zonnige namiddag over! Hier zie je de wolken, die in de verte verdwenen, met de zon.

IMG_0049

IMG_0035

IMG_0053

IMG_0060

En uiteraard kon een selfie niet uitblijven. Grappig: de koptelefoon moest op de kleinste stand en nog steeds paste hij eigenlijk niet goed over mijn oren. Oeps! Zo klein is mijn hoofd toch niet?

Het was een fantastische ervaring, en we genieten allebei nog steeds na. Ik kan het je ontzettend aanraden om ooit ook zoiets te doen! Ik kocht de voucher voor de vlucht via vliegles.nl, en we vlogen vanaf Lelystad Airport.ย Ook vond ik het superleuk om de dag vast te leggen met foto’s en film! Dit zal ik heusย nog vaker gaan doen!

Liefs XXX,
Annabel Rianne

2 gedachtes over “Personal || Cessna vlucht maken!

  1. Marcia zegt:

    Wat een super leuk cadeau idee! En tof dat je er zelf ook bij kon zijn ๐Ÿ˜€ je filmpje en foto’s zien er mooi uit, nu wil ik zelf ook weleens zo’n Cessna vliegtuig besturen!

    Like

Geef een reactie

