Outfit inspiration || flower power

Het is lente! Je hoort buiten de vogeltjes fluiten, de zon schijnt weer regelmatig en het regent weer een stukje minder. Ik vind het heerlijk! En nu het lente is, wordt het tijd om aan onze zomergarderobe te gaan werken. We kunnen onze donkergekleurde truien en vesten uit onze kast halen en naar de zolder brengen, want we gaan ze vervangen met losse vestjes en blousjes en fijne shirtjes!

De laatste tijd schreeuwt niets voor mij zoveel lente als bloemen. Ik heb ze in mijn woonkamer verspreid, in mijn tuin komen steeds weer andere bloemetjes tevoorschijn (te danken aan mijn schoonmoeder, die allerlei bolletjes heeft geplant vorig jaar! En ik was het vergeten, dus het is nu telkens weer een verrassing wat er zal komen!), en ik plaats er regelmatig foto’s van op instagram. Dus waarom zou ik ze ook niet dragen op mijn kleding? Ik laat je in deze outfit inspiration wat voorbeelden zien van fleurige outfits, die ons inspiratie kunnen geven voor de komende seizoenen! Kijk mee!

FPme photo by: heather rowland:

Perfect voor als het nog wat kouder is: een warm truitje/een jurkje met een warm vest. Maar wel met bloemen, om ons alvast mentaal voor te bereiden voor de warme en zonnige dagen!

Tumblr_me4mncdxjs1ra7lgpo1_500_large:

Iets wat ik komende zomer sowieso wil proberen is fleurige rokjes. Dat staat zo ontzettend vrolijk! Ik zal nog wel mijn benen iets moeten bruinen voordat ik me hieraan wil wagen, al zal dat er niet in zitten zonder zonvakanties… No shame, dan maar met melkflessen, want deze trend laat ik niet aan me voorbij gaan komende zomer!

Modest doesn't mean frumpy. Avoid the Top 10 Fashion & Style Mistakes (free eBook): http://eepurl.com/4jcGX Do your clothing choices, manners, and poise portray the image you want to send? "Dress how you wish to be dealt with!" (E. Jean) http://www.colleenhammond.com/:

Deze outfit vind ik super mooi voor de lente. Ik weet niet of het me staat, maar het is sowieso iets wat ik wil proberen! (Ik draag vaak donkere kleding, maar daar wil ik vanaf stappen). Groen is een heerlijke lente-kleur! En dit rokje is supercute. En zo te zien wat langer, wat voor mijn lange beentjes ook een pro is! Deze outfit vind ik ook zo leuk omdat het gecombineerd is met een wit blousje: dit maakt het een frisse en perfecte lente-outfit!

Cool floral pants:

Een bloemenbroek. Je moet er van houden, maar I love it! Ik heb al één bloemenbroek in mijn kast liggen, maar die is me helaas een beetje strak. En om nou af te gaan vallen om in die broek te passen vind ik iets overdreven… Maar toch wil ik hem niet weg doen, want hij is zo leuk! Er komen heus nog wel andere mooie bloemenbroeken op mijn pad. En die ga ik inslaan!!

♡ Follow me for more pins like this at: Marianna Gonzalez!!!:

Ook leuk: korte bloemenbroekjes! De outfit die je hierboven ziet schreeuwt voor mij festival. Voor jou ook? Ik zou zelf het broekje eerder combineren met een langer (niet gecropt) wit blousje en sleehakken. Maar dit is ook erg leuk!

pinterest: xhappysoul:

Nog zo’n ultieme festival-outfit. Een kort broekje, een cropped top en een bloemig, los vestje. Leuk! Ik weet niet of ik er mee weg zou komen, maar in ieder geval zeker met het vest. Superleuk! Ook op een beige broek met slippertjes… Ik krijg al helemaal zin in de zomer!

floral bomber jacket (^.^) Thanks, Pinterest Pinners, for stopping by, viewing, re-pinning, following my boards. Have a beautiful day! ^..^ and “Feel free to share on Pinterest ^..^ #streetfashion #fashionupdates:

Dit jasje is erg gedurfd. Hij is zo kleurrijk en aanwezig! Maar daardoor eigenlijk alleen maar leuk. Je mag best opvallen met outfits! Zolang jij je er goed in voelt mag je dragen wat je wilt, ook al krijg je er jaloerse blikken door omdat er ook genoeg mensen zijn die dat niet durven 😉 Own it!

Is it normal to be in love with shoes? Because i am so in love with these.:

Wil je liever geen opvallende bloemen in je outfit, maar wil je toch een touch van lente? Dan kan je natuurlijk ook kiezen voor bloemen op je schoenen! Sneakers zijn hiervoor ideaal. Als je deze schoenen ziet wil je toch meteen naar de winkel rennen om ze te passen?

we ❤ this! moncheribridals.com #longweddinghair #halfuphalfdownweddinghair:

Het is uiteraard een outfit inspiration, maar toch wil ik dit kleine detail ook delen… Want bloemen zijn natuurlijk ook superleuk als accessoire! In je haar met speldjes of bloemenkransen, een kettinkje of ringen met bloemen erop. Hiermee kan je je outfit helemaal afmaken! En zou je stiekem niet zulk mooi haar willen voor je trouwdag? Ik stiekem wel…

Wat vind jij van bloemen in je outfit? Volgens mij is het een gevalletje love it or hate it. Ik houd ervan! Ik kan niet wachten om dergelijke outfits te kunnen gaan dragen. Laat de warmte maar komen!

Liefs,
Annabel Rianne

7 gedachtes over “Outfit inspiration || flower power

  1. セレネ zegt:

    Ik heb al één bloemenbroek in mijn kast liggen, maar die is me helaas een beetje strak. En om nou af te gaan vallen om in die broek te passen vind ik iets overdreven… Maar toch wil ik hem niet weg doen, want hij is zo leuk! Er komen heus nog wel andere mooie bloemenbroeken op mijn pad. En die ga ik inslaan!!

    Zodra je wel een goedpassende bloemenbroek hebt gevonden, zou ik die strakke wegdoen 🙂 Of alvast te koop zetten op Marktplaats oid (want kleding verkopen op Marktplaats duurt altijd zo lang… Ik heb er nu een jurk op staan, maar als het te lang gaat duren breng ik die jurk misschien alsnog naar de kringloop… Kan niet eeuwig alles te koop laten staan :O ).

    Ik vind bloemenprintjes wel leuk! Maar heb zelf vooral egaalgekleurde kleding, omdat dat gewoon het handigste combineren is (ook ivm werk). Maar als bloemenprintjes nu in de mode komen, ga ik misschien toch maar een rokje of shirt van bloemenstof maken 🙂

    Like

    • Annabel Rianne zegt:

      Meestal doe ik kleding die ik niet meer draag in de Humanitas boxen voor derdewereld-landen! Maar Marktplaats kan ook best een keertje, ik zal eens kijken wat ik doe 🙂
      Ik heb ook vooral egale kleding! Dat is altijd goed 🙂 Leuk dat je je eigen kleding maakt! Doe je dat veel? xxx

      Like

      • セレネ zegt:

        Ja, ik maak best wel veel kleding 🙂 Een paar jaar geleden had ik bedacht dat ik voornamelijk zelfgemaakte kleding in mijn kast wil hebben, nadat ik van meerdere mensen het commentaar “Heb je het zelfgemaakt?” kreeg op gekochte kleding, en “Waar heb je het gekocht?” op zelfgemaakte kleding. Mijn zelfgemaakte kleding zag er dus beter uit! Sindsdien maak ik steeds zelf iets nieuws, en dan gooi ik iets niet-zelfgemaakts uit mijn kast. Alleen ondergoed en sokken koop ik wel.
        Bijvoorbeeld t-shirts, rok en topjes, en een hele lijst van dingen die ik in 2015 heb gemaakt.

        Like

      • Annabel Rianne zegt:

        Gaaf dat je er zo handig in bent geworden! En dat is toch wel een fijn compliment, als ze je zelfgemaakte kleding veel beter vinden dan de gekochte!
        Ik zal eens je gemaakte dingetjes bekijken 🙂 Leuk!

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

