Beauty || Boozyshop haul

Ook al stonden ze niet in mijn wishlist, ik was al een hele tijd op zoek naar een paar goede make-up kwasten. Ik heb hier nooit in geïnvesteerd, maar wilde dit wel graag! Toen ik enkele beauty-video’s op Youtube aan het bekijken was werd mijn interesse weer gewekt: ik besloot te kijken wat online aangeboden werd bij beauty-winkels. Zo kwam ik bij Boozyshop terecht. Deze site staat vol met betaalbare make-up en tools, en was daardoor ideaal voor mij! Ook waren de reviews over levering telkens erg goed (zeer belangrijk!). Ik besloot wat kwasten te bestellen, en bestelde hiernaast ook 3 mooie oogschaduw-paletten van Make-up Revolution. Die wilde ik al eeuwen, maar ik kon mezelf nooit zover zetten om ze te bestellen. Dit was het ideale moment, aangezien ik toch al aan het bestellen was en ze zeer betaalbaar waren! Kijk mee naar mijn grote Boozyshop haul!

P.s.: ik ga zeker proberen over deze producten reviews te schrijven. Zoals je weet schrijf ik niet vaak over beauty, maar voor deze producten maak ik graag een uitzondering!

Over de levering van Boozyshop

AR-0418

Bij het bestellen koos ik voor de standaard PostNL levering. Omdat ik helaas op vrijdagavond na 20.00u bestelde, zou mijn bestelling niet de volgende dag geleverd kunnen worden. Bij afronding van mijn bestelling kon ik een bezorgmoment kiezen voor mijn producten: ideaal, want dan kan je rekening houden met de bezorging van het pakketje! Maandag was helaas niet mogelijk, dus koos ik voor dinsdag, de eerste keuze. Als je ’s avonds wil laten leveren is dit ook mogelijk, maar kost dit je extra. Logisch en prima toevoeging van de webshop!

Dinsdagmiddag werd mijn pakketje netjes bezorgd. Alles was goed ingepakt, de paletten werden goed beschermd door bubbeltjesplastic en er zat zelfs een persoonlijk kaartje bij om me te bedanken voor mijn bestelling! Ik ben zeer tevreden met de bestelling en levering bij Boozyshop. Gelukkig! Op naar de producten 🙂

Boozy cosmetic kwast Rose Golden 1240 Angled Contour

AR-0366

€6,49

Deze schuin afgesneden kwast ben ik van plan te gaan gebruiken voor mijn bronzer of blush. Ik heb al een Hema kwast die er op lijkt, die ik voorheen voor beide gebruikte. En dat is met kleur-menging niet zo handig! Het moet even blijken voor welk van de twee hij fijner is: maar sowieso een fijne toevoeging aan mijn kleine collectie!

Boozy Cosmetics – Classic A01 Blending Brush

AR-0371

€4,50

Deze oogschaduwkwast zou ideaal moeten zijn voor het aanbrengen en blenden van oogschaduw in je crease. Dit gaan we testen!

Boozy Cosmetics – Classic A04 Pencil

AR-0374

€3,50

Deze kwast wil ik gebruiken om nog wat extra accenten in mijn crease aan te zetten. De kwast heeft genoeg sterke haartjes, dus zal hier perfect voor zijn!

Boozy Cosmetics – Classic A09 Medium Angled Shading

AR-0377

€3,49

Op internet las ik dat deze kwast ideaal zou zijn om lichte kleuren aan de binnenkant van je oog aan te brengen. De haartjes voelen iets harder en minder comfortabel aan dan de witte haren van de andere twee kwasten, dus ik ben benieuwd wat ik ervan vind! Dat zal straks blijken uit hoe vaak ik hem erbij pak!

Real Techniques – Powder Brush

AR-0362

€13,49

Iedereen heeft het er altijd over dat de kwasten van Real Techniques zo fijn zijn. En aangezien ze helemaal niet onmogelijk duur zijn, dacht ik een poging te wagen! Tot nu toe voelt deze kwast heerlijk zacht en vol aan: ideaal om poeder mee op je gezicht aan te brengen!

Real Techniques – Shading Brush

AR-0365

€8,99

Naast de Boozyshop oogschaduwkwasten wilde ik ook graag een oogschaduwkwast van RT in mijn collectie hebben. Deze wil ik gebruiken om oogschaduw over mijn hele ooglid aan te brengen.

Makeup Revolution Redemption Palette – Iconic 1

AR-0392

€4,95

Mijn eerste van de drie gekochte paletten is de Iconic 1. Ik vind de kleuren in het palette ontzettend mooi! Het heeft een beetje van alles, maar heeft toch veel kleuren die leuk met elkaar te combineren zijn tot een bijzondere look. Ik ga hier lekker mee aan de slag om te kijken wat ik allemaal kan creëren! En voor 5 euro laat je hem toch niet liggen? 🙂

Makeup Revolution Redemption Palette – Iconic 3

AR-0384

€4,95

En dit is het andere Iconic-palette dat ik aan mijn collectie toevoegde. Wat een pareltje, niet? Ik vind het erg fijn om in mijn ooglooks met roze, goud en bruin te werken, dus dit palette is voor mij gemaakt. En voor maar 5 euro! De twee iconic palettes zijn groter dan ik had verwacht: het is toch altijd moeilijk om van dit soort foto’s grootte in te schatten. Ik was bang dat de oogschaduws misschien te dun zouden zijn om goed te kunnen pakken met een kwastje: maar het is niets om je zorgen over te maken! Voor een goede grootte-vergelijking kan je terugkijken naar mijn eerste foto: daar staan alle producten bij elkaar. Ik ben heel benieuwd wat ik van de palettes ga vinden!

Makeup Revolution Ultra 32 Eyeshadow Palette – Beyond Flawless

AR-0403

€9,95

Toen ik dit pareltje uitpakte maakte mijn hart een sprongetje. Wauw, wat een mooi ding! De uitstraling van het palette is mooi, hij voelt zwaar en professioneel aan, en de inhoud is fantastisch. Ik wil hier nu mee aan de slag, en elke dag andere looks maken!

En omdat ik boven een bepaald bedrag bestelde, mocht ik een cadeautje uitkiezen. Ik had al het een en ander gehoord over het volgende product, dus besloot voor deze te kiezen! Verder was de keuze niet erg groot en bijzonder, maar dit product komt heus van pas. Het is namelijk:

Boozy Cosmetics Pro Brush Cleaner – White

AR-0421

t.w.v. €4,99

Dit product zou ideaal moeten zijn om je make-up kwasten mee schoon te maken. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik wilde het best proberen! Tja, als het toch gratis is 😉 En met het goede voornemen dat ik mijn kwasten ook daadwerkelijk goed en regelmatig ga schoonmaken, heb ik het product aan mijn mandje toegevoegd. We gaan het zien!

Dit was mijn enorme Boozyshop haul! Ben je benieuwd naar een review van een van de gekochte producten, laat het dan zeker even weten!

Liefs,
Annabel Rianne

Een gedachte over “Beauty || Boozyshop haul

Geef een reactie

