searching the internet #2

Ik vond het weer eens tijd voor een artikel met leuke linkjes! Quizzen, artikelen die je kunt lezen terwijl je aan je ontbijt zit/thee drinkt/luncht, wat dan ook! Dingen die verbazingwekkend, interessant of leuk om te lezen zijn. Het is weer tijd voor een searching the internet! Nummer 2, wel te verstaan. Zet een grote mok met je favoriete koffie/thee en ga er voor zitten, want ik heb weer een hoop leuke artikelen verzameld!

www.iwcstockholm.se_

  • Kan je niet goed slapen? In dit artikel vind je 12 tips om je te helpen beter te slapen. Dit kan ik goed gebruiken, want de laatste tijd slaap ik niet zo geweldig…
  • Ben/was jij ook altijd zo’n fan van Harry Potter? In dit artikel zie je een hoop mooie sieraden verzameld, die iets te maken hebben met HP. Ik wil dolgraag de time turner- en de toverstaffen-kettingen hebben!
  • Dit is zó herkenbaar voor alle vrouwen: charts die laten weten hoe vrouwen zich voelen als ze ongesteld zijn. Helaas zijn deze veel te herkenbaar, maar toch hilarisch gebracht!
  • Wil het slapen, na het lezen van de tips van het eerste artikel, nog steeds niet lukken? Misschien heb je je kamer niet goed ingericht om er goed tot rust te komen. Dit artikel kan duidelijkheid bieden!
  • Heb je zin om bij het koken iets nieuws te proberen? Ik wel! Ik heb al de hele avond zitten zoeken naar heerlijke quiche-recepten. Gelukkig vond ik er een paar, die ik maar al te graag wil delen! Maak bijvoorbeeld een quiche met broccoli en spinazie (aanrader, deze aten wij vroeger: zo heerlijk!), met mozzarella en tomaat of kaas-ui. Ik zit ontzettend vol, maar zou nog steeds een stuk van een van deze quiches lusten!
  • Ik vond dit zo interessant om te lezen! Deze tien boeken werden meerdere malen afgewezen voor uitgave, maar behoren nu tot de grootste literaire werken, waarvan miljoenen kopieën verkocht zijn. Bizar!
  • Ik ben nu aan het leren voor mijn tentamens, en ik merk dat ik deze tips wel kan gebruiken: manieren om uitstelgedrag tegen te gaan! Misschien helpen ze jou ook door de zware periodes heen!
  • Quiz: kom erachter hoe jouw favoriete karakter van verschillende series zich verhoudt tot de favoriete van anderen! Van Friends tot Game of Thrones tot How I Met Your Mother… Vaak was ik het met de meerderheid eens! Toch had ik niet verwacht dat Chandler het meest populair was van Friends :p
  • Quiz: altijd al willen weten hoeveel procent oma je bent? Ik ben 58% oma… Eigenlijk had ik meer verwacht! Ik houd wel van feestjes enzo, maar ik vind het ook zo heerlijk om thuis op de bank te chillen met een serie of een goed boek! Maar het valt dus nog mee 😉

Liefs,
Annabel Rianne

Geef een reactie

