Personal || 50 random facts about me

Regelmatig zoek ik op het internet naar leuke tags om in te vullen. Ik vind ze altijd leuk om te lezen, en je leert er de blogger beter door kennen. Maar als ik ga zoeken naar een tag om zelf in te vullen, vind ik ze opeens allemaal niet goed genoeg! Dilemma’s… Om toch een leuk artikel te kunnen maken waarin jullie me iets beter leren kennen, dacht ik een lijstje te maken (want ik houd van lijstjes) met 50 willekeurige feitjes over mij. Daar ben ik wel even zoet mee om dit te bedenken! Lees mee om iets meer over mij te weten te komen!

AR2-0162

Zet een lekker grote pot thee, en ga er maar even voor zitten ๐Ÿ˜‰

  1. Ik draag bijna alleen maar blauwe kleding. Dit voelt fijn, staat altijd mooi, en mijn favoriete kleur is blauw! Dus komt mooi uit ๐Ÿ˜‰
  2. Ik woon samen met mijn vriend. We hebben 2 jaar in een appartementje gewoond en wonen nu een jaartje in een koophuisje. Heerlijk!
  3. Ik ben 21 jaar oud maar voel me soms al een oma.
  4. Ik ben 1.79m lang. Redelijk lang, maar niet erg want…
  5. Mijn vriend is 2.00m! Dat is de perfecte lengte-ratio die ze op internet noemen: 20% bij de lengte van de vrouw voor de man ๐Ÿ˜‰
  6. Ik ben redelijk verslaafd aan chocola, zou elke dag een reep kunnen eten.
  7. Ik ben een stresskip, als ik ergens geen controle over heb of onzeker van word zal ย je dit zeker aan me merken.
  8. Ik ben op dit moment aan het soggen voor een moeilijk tentamen. #sorrynotsorry
  9. Ik maak me elke schooldag netjes op, en haal elke avond mijn make-up netjes af.
  10. Maar als ik een thuis-dag heb, is de kans groot dat je me in slobbertrui en met bril op ziet.
  11. Ik heb bij beide ogen -7, dus een bril en lenzen heb ik wel nodig!
  12. Ik woon al mijn hele leven in Eindhoven. Ik wilde altijd naar een andere stad om te gaan studeren, maar ben uiteindelijk toch hier blijven hangen!
  13. Ik ben een enorme koukleum: je ziet me nu nog steeds met fleecedekens door het huis sleuren.
  14. Ik had mijn nog te lezen boeken op de vensterbank in de studeerkamer staan, zodat ik ze kon zien en ze geen plek innamen op mijn bureau, en nu zijn de bovenste helften van de zijkanten van de bladzijdes (volg je me nog?) verkleurd door de zon. Toen ik het zag kon ik wel huilen!!!! Ze staan nu op mijn bureau, waar de zon ze nooit zal bereiken.
  15. Ik zing erg graag, maar word toch zenuwachtig om te zingen onder de douche of waar dan ook als mijn vriend thuis is.
  16. Ik ben afgelopen kwartiel begonnen met mijn master en het is zwaar!!
  17. Ik houd heel erg van shoppen met mijn moeder. Ze weet precies wat leuk bij me is qua kleding (en niet!) en we kunnen superfijn kletsen. Ze is mijn beste vriendin!
  18. Mijn zus woont in Australiรซ en dat is veel te ver weg ๐Ÿ˜ฆ
  19. Maar eind dit jaar wil ik haar gaan opzoeken voor mijn externe stage! Als ik toch naar het buitenland moet… Kan ik net zo goed naar haar toe gaan!
  20. Ik vond de Twilight boeken niet fantastisch, maar heb The Host al 3 keer gelezen en zit er aan te denken om dit binnenkort nog een keer te doen. Ik weet niet waarom, want het is niet eens mijn favoriete boek!
  21. Naast The Host wil ik ook altijd de Hunger Games lezen. Ook al ken ik het verhaal nu echt wel!
  22. Ik at net een chocolaatje… Oeps!
  23. Ik houd ontzettend veel van thee. Bij het ontbijt, tussendoor, tijdens het eten koken en ’s avonds weer… Heerlijk!
  24. Ik spaar mokken. Nou ja, spaar… ik vind ze leuk en word blij van ze, maar ik koop ze nauwelijks. Omdat anders de hele kast vol staat! Maar binnenkort word er heus weer een nieuw exemplaar aan toegevoegd ๐Ÿ˜‰
  25. Ik heb elk jaar wel weer een ander favoriet seizoen. Vroeger was het vaak de winter, omdat ik houd van warme kleding, dekentjes, kerstmis en thee, afgelopen jaar de herfst (op de regen na) en dit jaar sowieso de lente! Heerlijk hoe het weer nu mooier, warmer en beter wordt!
  26. Ik kocht nooit bloemen want ik vond ze het nooit waard (na een week dood, en dan?) maar sinds ik bloemetjes van mijn schoonmoeder kreeg kan ik niet meer zonder! Ik heb al tulpen en rozen gehad en ze blijven veel langer staan dan verwacht! Nu maar eens kijken voor welke bloemen ik deze keer ga ๐Ÿ™‚
  27. Ik kan hรฉรฉl snel schrijven. Tijdens colleges schrijf ik de powerpoint-slides over en schrijf ik op wat de docent zegt, dus mijn aantekeningen zijn altijd heel compleet!
  28. En aangezien ik ook leer door te schrijven, schrijf ik per kwartiel minstens 6 collegebloccen vol.
  29. En weet ik zeker dat ik over 10 of 20 jaar last krijg van mijn rechterhand… Maar ik kan me geen andere manier verzinnen om goed te leren en alles mee te krijgen!
  30. Mijn favoriete social media is Instagram. Ik houd ervan om foto’s te kijken en te plaatsen!
  31. Zodra ik een zak chips, pak koekjes of chocola open trek heb ik heel veel moeite om te stoppen met eten. Slechte gewoonte!
  32. Ik vind de geur van frietjes altijd veel lekkerder dan de daadwerkelijke smaak van frietjes.
  33. Ik wil nog hรฉรฉl veel series zien, maar toch kijk ik bijna nooit. Zo staan onder andere Penny Dreadful, Orphan Black, Girls en Sense 8 nog op mijn lijstje om te kijken. Maar nu is de enige serie die ik af en toe kijk/probeer te volgen Shadowhunters! En Breaking Bad samen met mijn vriend. Ik keek eerst ook graag the 100, maar die staat niet op Netflix ๐Ÿ˜ฆ Ik moet seizoen 2 nog afkijken, het was zo spannend!!
  34. Ik ben een beetje verslaafd aan de vlogs van Zoella en Pointlessblog. Ik vind ze zo leuk samen en daarom ook leuk om te volgen in hun leventje ๐Ÿ™‚
  35. Ik vind het altijd vervelend om te merken dat er mensen niet zelfverzekerd zijn. Ik was zelf ook zo, en heb geleerd zeker van mezelf te zijn en ben daar veel gelukkiger van geworden. Wees niet onzeker, je mag er zijn! En dat mag je zeker aan de wereld laten zien. Laat je niet tegenhouden door onzekerheden! Wie niet probeert…
  36. Ik werd op de basisschool erg gepest. Daar moest ik vaak om huilen! Er is รฉรฉn meisje waar ik nog steeds een grote hekel aan heb. En ze is dik geworden! En stiekem maakt me dat heel erg blij… #sorry
  37. Elke keer dat ik de boekenwinkel bezoek, wil ik รฉรฉn of twee boeken kopen. Dit zorgt er aan de ene kant voor dat ik soms met boeken thuis kom die niet zo’n goede reviews op Goodreads krijgen (wat ik in de winkel niet check), maar soms ontdek ik pareltjes die ik nog niet had gevonden op het internet!
  38. Ik houd heel erg van de geur van net gemaaid gras. Elke keer als ik het ruik terwijl ik op de fiets zit, word ik weer eventjes gelukkig ๐Ÿ™‚
  39. Ik sleep overal mijn boek mee naartoe. Ook al is de kans groot dat ik geen tijd heb om te lezen! Want wat als ik opeens wel tijd heb… Dan ben ik zo gelukkig als ik eventjes kan lezen!
  40. Vroeger dronk ik nooit koffie, ik vond het ontzettend vies. Maar toen ik met mijn vriend ging samenwonen en met mijn moeder het huis schoonmaakte terwijl mijn vriend zware spullen verhuisde, zetten wij een bakje koffie. Sindsdien ben ik er steeds meer van gaan houden! De laatste tijd haal ik makkelijk รฉรฉn kopje per dag, iets wat ik nooit had gedacht… Ach ja, zolang ik maar niet verslaafd raak ๐Ÿ˜‰
  41. Ook al ben ik zeker weten wel verslaafd aan thee. Ik denk er meerdere keren per dag aan, zeker als ik thuis ben en uit mijn fijne smaakjes en fijne mokken kan kiezen!
  42. Ik houd ervan om bezig te zijn met fotografie. Ik neem op vakantie altijd mijn spiegelreflex mee, schiet mijn foto’s in RAW formaat en kan uren besteden aan het bewerken van foto’s. Het liefst zou ik alle foto’s op mijn blog zelf maken, maar soms heb ik hier net iets te weinig tijd voor! Al gaat het de laatste tijd steeds beter, al zeg ik het zelf ๐Ÿ™‚
  43. Het is best regelmatig een rommeltje bij ons thuis, omdat we te lui zijn om het op te ruimen. Tot we er niet meer tegen kunnen, en dan is binnen een dag alles netjes! Maar ja, voor hoe lang… Ach, we genieten van het leven!
  44. Ik vind het soms moeilijk om actie te ondernemen. Alsof er even kortsluiting in mijn hersenen is, en ik geen beslissing kan nemen. Dit kan bijvoorbeeld zijn als ik iemand moet bellen, als ik iets moet regelen voor anderen… Ik weet niet waarom, en ik kan me er heel ongelukkig door voelen. Gelukkig gebeurt het niet heel vaak!
  45. Ik ben over het algemeen niet angstig. Maar als ik een trein moet halen of iemand komt me thuis ophalen of iets dergelijks, dan benauwt dit me ontzettend. Ik moet een half uur voor de trein gaat thuis vertrekken, al ben ik met een kwartier op het station, en ik zit al 10 minuten voor diegene me komt ophalen met jas en schoenen aan te wachten. En mijn hart gaat heel erg tekeer! Ik weet niet waarom…
  46. Op sommige momenten lees ik erg veel tijdschriften, soms lees ik ze bijna niet. Maar dat betekent niet dat ik ze niet koop! Al probeer ik me nu in te houden, en moet ik ze eerst uitlezen voor ik nieuwe koop ๐Ÿ˜‰ Ik lees vooral de Glamour en soms de Cosmopolitan.
  47. Ik drink bijna geen alcohol meer. Soms drink ik een wijntje, maar die heeft (omdat ik nooit drink) meteen al zoveel effect op me! Op borrels of ’s avonds op de bank drink ik dan ook vaker liever een sapje of een icetea.
  48. Ik ben de laatste tijd heel erg gelukkig! Het gaat goed met me, met mijn relatie, ik lees weer lekker veel, mijn studie gaat goed… Alles gaat wel zijn gangetje! Er gebeuren uiteraard nog veel vervelende dingen, maar daar weet ik me sterk bij te houden. Sterk in je schoenen staan doet zoveel voor je dagelijkse gevoelens!
  49. Ik vond Cowboybags nooit erg mooi, werd er niet warm of koud van. Tot ik bij een verre tante de beige variant zag. Ik was verliefd! Ik heb hem op mijn verjaardag gekregen in de zomervakantie, en ben nog steeds elke keer blij als ik hem bij me heb. Dat is het teken van een goede aankoop!
  50. Ik zou willen dat ik zonder consequenties zacht gekookte eitjes en avocado’s kon blijven eten. Dan at ik niets anders meer…

Wauw, het was moeilijk om 50 dingen te verzinnen! Maar wel heel erg leuk ๐Ÿ™‚ Herken je je in punten? Of wil je ook iets leuks delen? Ik hoor het graag in de comments!

Liefs,
Annabel Rianne

8 gedachtes over “Personal || 50 random facts about me

  1. ใ‚ปใƒฌใƒ zegt:

    12. Ik heb ook heel lang in Eindhoven gewoond (basisschool + middelbare school, met uitzondering van een jaartje Japan), maar ben daarna in Utrecht gaan studeren dus wel wegverhuisd. Een groot deel van mijn familie woont wel in Eindhoven en ik ken er ook nog best veel mensen ๐Ÿ™‚
    2. Koophuis, nice! Ik ben nu op zoek naar een woning in de buurt van Utrecht zodat ik samen kan gaan wonen met mijn vriend (koop of huur maakt me niet uit, als het maar in een fijne wijk is en ik het kan betalen… en dat is lastig hier in de omgeving ๐Ÿ˜ฆ )
    15: Ja, ik herken dat wel! Bij karaoke of bij koor vind ik het helemaal niet eng, maar thuis bij familie of mijn vriend doe ik het eigenlijk nooit ๐Ÿ˜ฎ Beetje raar eigenlijk!
    23. Thee โค Alleen hou ik echt niet van koffie (maar dan heb je ook geen last van vieze automatenkoffie dus op zich is dat niet erg :P)
    29. Kan je niet schrijven met links? Is handig als je rechterhand moe wordt, kun je afwisselen ๐Ÿ™‚ Deed ik wel vaak bij tentamens op de universiteit en middelbare school (en voor de fun op de basisschool want daar hoef je niet zoveel te schrijven…).

    Like

    • Annabel Rianne zegt:

      Leuk dat je ook uit Eindhoven komt! ๐Ÿ™‚
      Utrecht is inderdaad moeilijker om iets te vinden… Hopelijk vinden jullie een leuk en betaalbaar plekje!
      Ik kan helaas niet met links schrijven, al kan ik wel heel veel andere dingen met links! Maar misschien komt ooit het moment dat ik verplicht word om met links te gaan schrijven, hopelijk niet! :s

      Liked by 1 persoon

      • ใ‚ปใƒฌใƒ zegt:

        Haha, ja hopelijk hoeft het niet! Ik was op de basisschool bang dat als ik zou vallen en mijn rechterarm zou breken o.i.d., ik dan niet meer zou kunnen schrijven. Dus ik was in groep 3 al begonnen om met beide handen te leren schrijven. Gelukkig heb ik nooit mijn arm gebroken, maar bij lange proefwerken/tentamens is het wel handig gebleken! Op de universiteit vertelde iemand me dat zij mijn linkerhandschrift mooier vond dan mijn rechterhandschrift (zij had mijn aantekeningen geleend en die had ik met beide handen geschreven), maar dat komt volgens mij vooral omdat ik toch minder met links schrijf en dat handschrift dus nog niet zo slordig is geworden ๐Ÿ˜›

        Like

  2. Marcia zegt:

    Super leuk om te lezen! Ik heb ook -7 aan beide ogen haha ๐Ÿ˜‰ en daarnaast ben ik ook gek op zacht gekookte eitjes, avocado’s en het boek The Host! Ik ben alleen niet zo’n liefhebber van koffie of thee..

    Like

Geef een reactie

