General || Ik bezocht de V&D…

Een hele tijd geleden kocht ik een ketting bij de V&D. Die draag ik elke dag, dus ik wilde graag op zoek naar nieuwe bedeltjes voor aan mijn ketting. Helaas was de V&D inmiddels failliet gegaan… Toch gingen de winkels nog tijdelijk open voor een finale uitverkoop. Mijn doel was om tijdens deze uitverkoop nog wat bedeltjes te scoren, en daarom verplaatste ik mijzelf op een rustige maandagmiddag naar de V&D. En ik trof er wat aan…

Nou, rotzooi. Dat trof ik er aan. De winkel was zijn glorie verloren, en was gevuld met koopjesjagende winkelaars. Ze vochten om producten die zij totaal niet nodig hadden, zoals dvd’s van slecht beoordeelde films of handschoenen standje thermo, mid april. Blijkbaar doet het woord ‘uitverkoop’ iets met ze. Maar ik kwam er niet voor koopjes: ik kwam er voor het merk Amor, dat ik in de tussentijd nergens op internet heb kunnen vinden. Maar aangekomen bij het sieraden-counter zag ik dat deze geheel was leeggeroofd. Er waren geen rekken met Amor producten meer te bekennen, en de kassa-medewerker keek wat schaperig voor zich uit. Ik besloot haar te vragen of ze toevallig andere verkooppunten van het merk wist te benoemen, maar helaas kon ze mij hier niet bij helpen.

Ik besloot de winkel maar meteen te verlaten. Hij was zijn glorie verloren, en ik wilde mijn fijne herinneringen van de V&D niet beschadigen met het huidige beeld van de V&D, althans, wat er van overgebleven is. Want wat ik aantrof zou de naam V&D niet meer mogen gebruiken.

Ik kwam niet vaak in de V&D, het was een redelijk duur warenhuis en ik kon een uitgebreider assortiment vinden in de eigen winkels van desbetreffende merken die de V&D verkocht. Maar toch ga ik de V&D missen. Want waar moet ik nu voortaan mijn handschoenen, bedeltjes voor mijn kettinkjes en portemonnees kopen? Waar eet ik na een ochtend shoppen een lekkere gezoete appelbol met een witte chocolademelk? Waar gaan scholieren nu naartoe voor hun schoolspullen in juli en augustus?

Helaas eindigt hier voor nu mijn zoektocht naar kettinkjes. Denk je nu, hΓ©, het merk Amor, dat verkopen ze toch bij …(vul in)…? Laat het me dan zeker weten! Dan ga ik weer even op pad πŸ˜‰

Liefs,
Annabel Rianne

7 gedachtes over “General || Ik bezocht de V&D…

  1. セレネ zegt:

    De V&D in Utrecht is ook echt niets meer! Allemaal lege rekken en mensen die rare dingen kochten πŸ˜›
    Ik haalde vulpenvullingen en schoolspullen bij de V&D, evenals lange sokken (al heb ik voor die laatste ondertussen een online adres, en van de eerste twee dingen heb ik nog zat).

    Ik weet niet waar je verder dingen van Amor verkopen… Je hebt zeker al online gezocht?

    Like

  2. Desiree zegt:

    Ik heb een ketting en oorbellen gekregen gisteren van mijn vriend van het merk amor em het zat in een lucardi verpakking. Misschien daar?

    Like

Geef een reactie

