Music || Mijn huidige lente-lijstje

Ik luister erg graag muziek. Af en toe ontdek ik leuke nummers en die luister ik dan ook maandenlang. Op Spotify maak ik playlists, eentje per seizoen. Na een seizoen ben ik de nummers meestal zat, maar eerder niet! Maar omdat er veel meer muziek op de wereld is dan ik op dit moment luister, wil ik graag mijn favorieten delen! Zo blijf ik actief bezig met het zoeken naar nieuwe nummers, en geef ik tegelijkertijd goede muziek-tips op mijn blog πŸ™‚ Laten we proberen dit een maandelijkse blog te maken, dan zal het (als het lukt) Monthly Music worden, maar laten we dat eerst maar eens proberen waar te maken πŸ˜‰ Dus bij deze: een afspeellijst met mijn favoriete muziek van het moment: mijn Lente 2016 lijstje.

Sinds ik een tijdje geleden If I Stay zag, ben ik verslaafd geraakt aan de muziek die het bandje in de film speelt: Willamette Stone. Ik houd van zijn stem! Het zijn leuke liedjes die ik graag luister, en die me terug doen denken aan de film. Toch zijn deze nummers niet bekend! Maar ik luister ze zo vaak, misschien denken producers dat de nummers toch populair worden en trommelen ze de jongen op om meer nummers te maken/zingen. Dat is mijn huidige doel, haha!

Ook vind ik de nummers van Justin Bieber leuk. No shame, want dat vinden heel veel mensen met mij!

Komende zaterdag is het lustrum van mijn universiteit. Om dit te vieren laten ze bekende bands/artiesten komen om ons te vermaken! Onder andere Jett Rebel en Chef’special zullen aanwezig zijn. Ik moet natuurlijk de bekendste nummers kunnen dromen, dus deze staan uiteraard in mijn lijst!

Veel luisterplezier! Hopelijk vind je wat nieuwe favorieten. Ik hoor ook graag wat jouw favoriete nummer(s) van het moment is/zijn!

Liefs,
Annabel Rianne

De coverfoto vind jeΒ hier

Geef een reactie

