Personal || Things to do in… Hemelvaartsweekend

Heb je nog geen idee wat je gaat doen komend weekend? We mogen twee daagjes extra genieten van het mooie weer, dat ons eindelijk is gegund, dus is het alleen maar goed als we deze dagen optimaal gebruiken! Mijn plannen voor het weekend beginnen zich steeds meer te vormen. Daarom bij deze een lijstje met mijn plannen voor komend weekend! Misschien haal je er wat leuke/fijne ideeën uit…

  1. Heel veel lezen in de tuin
    Het is eindelijk weer goed weer. Het zonnetje schijnt, de temperaturen lopen weer op. En ik heb er nog nooit zoveel van genoten als nu! Daarom wil ik er komend weekend ook weer optimaal van genieten. Je zal me dus ook zeker in de tuin vinden met een boek, en later op de middag een wijntje! Ik drink eigenlijk bijna nooit alcohol, alleen als ik een feestje heb of als ik uit eten ga met familie of vrienden, of mijn vriend. Maar het is ook heerlijk om aan het einde van de middag de witte wijn open te trekken, die je al weken in de koelkast hebt staan voor een dergelijke gelegenheid. Dit weekend gaat hij op, dat weet ik zeker! (Nee, niet omdat ik alcoholist ben: maar omdat mijn vriend en ik allebei wel een glaasje lusten, en er zitten genoeg dagen in het weekend… 😉 )
  2. Mijn huiswerk bijwerken
    Ja, dit is inderdaad een stuk saaier dan nummer 1. Maar toch moet het ook gebeuren! We zitten nu bijna halverwege het laatste kwartiel, dus dit is een ideaal moment om er voor te zorgen dat je weer helemaal bij bent met je stof. Of als je examens dichterbij komen: een lang weekend is ideaal om te leren, zonder dat er nieuwe stof bij komt van de lessen! Daarom ga ik er dit weekend even voor zitten, en zorg ik ervoor dat ik volgende week weer een frisse start kan maken zonder zorgen van wat ik allemaal nog moet doen.
  3. Langs bij mijn ouders
    Ik spreek mijn papa en mama regelmatig. Fijn is dat, want zo kunnen we een goede band met elkaar onderhouden. Het lijkt me leuk om ze komend weekend weer te zien! Gewoon even kletsen over hoe het gaat, wat er in ons leven omgaat 🙂
  4. Naar het jazzfestival in Breda met een vriendin
    Vandaag kreeg ik een spontaan app’je van mijn beste vriendin, die ik via de camping heb ontmoet in 2003 en die in Utrecht studeert. Of ik zaterdag mee wil naar het jazzfestival! Ja, leuk 🙂 Daar gaan we rondlopen, drankjes doen en vooral heel veel bijkletsen. Dat zal zeker een leuke dag worden!

Ik kijk nu al helemaal uit naar het weekend. Nog één ochtend les en dan is het voor mij al zover! Wat ga jij doen komend weekend?

Liefs,
Annabel Rianne

Een gedachte over “Personal || Things to do in… Hemelvaartsweekend

  1. セレネ zegt:

    Morgen ga ik Skypen met een vriendin in Japan, barbecuen bij mijn vriend z’n familie (ik ga volgend weekend naar mijn eigen ouders) en ook even langs oma.
    Zondag nog geen plannen, ik denk inderdaad buiten zitten en lezen 😀 Maar ook buiten zitten en borduren (ben bezig met een groot project).

    Like

Geef een reactie

