Personal || Kijk mijn speech terug!

Zoals ik jullie een tijdje geleden vertelde kreeg ik op 21 april de kans een speech te houden in de kerk, voor de verjaardag van de universiteit. Een supergave kans die ik nooit zal vergeten! Ik heb er ontzettend veel positieve opmerkingen over gekregen en ik zweef nog steeds een beetje op een roze wolk als ik er aan terugdenk. En nu kan ik mijn speech ook terugkijken, want de gehele viering staat op youtube!

En ik kan natuurlijk niet anders, dan de link hier delen πŸ™‚ Misschien vindt je het wel leuk om te zien waar ik het nou al die tijd over heb gehad, of ben je benieuwd naar hoe ik het heb gedaan (en vorm je een onafhankelijke mening, in plaats van mij alleen maar horen zeggen dat het goed ging πŸ˜‰ ). Dus bij deze hier de viering!

Vanaf 24.25 min is mijn speech in ongeveer 4 minuutjes te bekijken. Hopelijk vind je het leuk! Wil je ook graag de speech van de anderen horen? De eerste speech is vanaf 14.30min te bewonderen πŸ™‚

Hopelijk vond je het leuk om ook zelf te zien wat ik heb mogen doen. En ik vind het natuurlijk leuk om deze bijzondere dag met jullie te kunnen delen!

Veel liefs,
Annabel Rianne

Een gedachte over “Personal || Kijk mijn speech terug!

Geef een reactie

