Outfit inspiration || Leopard Shoes

Toen ik door mijn outfit-boards op Pinterest scrollde, viel me iets grappigs op. Het kwam namelijk opvallend vaak voor dat outfits die ik had gepind, iets heel specifieks gemeen hadden: namelijk schoenen met panterprint. Over het algemeen houd ik niet zo van kledingstukken met dierenprints. Maar blijkbaar zijn schoenen de uitzondering! Die mogen van mij opvallend zijn, en kunnen een simpele outfit een ontzettende boost geven. Daarom wijd ik vandaag een outfit inspiration aan schoenen met, specifiek, panterprint!

30 Under-$50 Fall Shoes For Every Occasion #refinery29 http://www.refinery29.com/affordable-fall-shoes#slide9:

Dit is een goed voorbeeld van schoenen die ik zou willen. Lage, wat stoerdere schoenen, met een overduidelijke panterprint. Hier kan je niet omheen, en ze geven elke outfit een bijzonder element!

All black and a fabulous hint of leopard. City girl chic.:

Op deze enkellaarsjes ben ik helemaal verliefd. Zoals je ziet maken ze de simpele, zwarte outfit meteen bijzonder. Zowel in de zomer als winter zou ik deze in mijn kledingstijl toepassen.

All black everything with Zara animal print espadrilles:

Ook deze donkere outfit krijgt een enorme oppepper door de panter-espadrilles. En ik kan me helemaal voorstellen dat deze goddelijk lopen! Ik hoor altijd van iedereen dat ze net lopen als pantoffels… Dat moet ik ook maar eens gaan voelen!

{denim on denim with leopard} ---> @Esther Lindström, how do we feel about this?:

Deze blauwe outfit lijkt wel gekopieerd van mij. Nee grapje, dit is gewoon zo ontzettend simpel dat iedereen dit verzint. Ik houd ervan! En samen met de bruine accenten van de riem, tas en schoenen is deze outfit meteen fris. De schoenen met print maken het, naar mijn mening, helemaal af!

Patterns like gingham, check, stripes and animal print punctuate a classic wardrobe. A beige trench is a must!:

Maar ook werk-outfits kunnen ideaal in combinatie met panterprint. Dat zie je hier overduidelijk: met deze outfit kan je overduidelijk een goede indruk achterlaten bij een job interview. En de schoenen met print kunnen juist zelfvertrouwen uitstralen! Je kunt hiermee meteen laten zien dat je niet bang bent voor een en ander, en dat je het wel aandurft om dingen eens anders te doen. I like it!

Womens fashion | Outfit | Fashion | style | jeans | fashion outfit | casual look | leopard flats | ootd:

Geen aan-foto, maar een echte outfit-shot. Naast dat de foto fijn is om naar te kijken, ben ik ook een beetje verliefd op de schoenen. Zoals je ziet gaan ze ideaal bij een simpele outfit zoals een spijkerbroek en witte blouse!

LOVE fashion sneakers! See my favorite Nikes on Southern Elle Style! http://southernellestyle.com/blogfeed/5-tips-to-rocking-the-fashion-sneaker-trend:

Zijn ze weer, de schoenen die ontzettend lijken op de eerste. Ze zijn stoer maar voegen toch iets toe aan je outfit!

I'd love these in a neutral tan color:

Ik houd helemaal niet van Clarks, van die desert-schoenen waar iedereen tegenwoordig mee loopt. En ook al hebben deze schoenen iets weg van dat design, vind ik ze toch erg leuk. En dat komt alleen maar door de wat stoerdere zool en het mooie printje!

I'm gonna love this sports nike shoes site!wow,it is so cool.nike runs only $21 to get:

Deze sneakers met panterprint zijn toch even iets heel anders, maar toch vind ik ze ook erg leuk. Ze hebben wat kleinere print en zijn daardoor iets minder opvallend, maar kunnen je outfit toch wat bijzonderder maken.

Minimal and classic in a white blouse, skinny jeans & flats. www.topshelfclothes.com:

Deze schoentjes zijn ook weer heel anders: meer richting de ballerina’s/hakjes. Ook erg leuk, en wat klassieker terwijl ze wel opvallend blijven!

graphic T / denim jacket / black denim / cognac / leopard flats:

En als laatste een outfit die ik vorige week ook gebruikte. Toen voor het spijkerjasje, nu voor de schoenen! Hieruit kan ik opmaken dat de panterschoenen en ik voor elkaar gemaakt zijn: ik draag de hele outfit al, moet alleen de schoenen nog zoeken. Haha!

Wat vind jij van schoenen met panterprint? Of überhaupt kleding met dierenprint? Draag je ze graag, of heb je liever dat ze uit het straatbeeld verdwijnen?

Liefs,
Annabel Rianne

5 gedachtes over “Outfit inspiration || Leopard Shoes

  1. SANDRA zegt:

    Ik vind ze allemaal mooi! De espadrilles, de Clarks (supermooi)…. Eigenlijk wist ik tot nu toe niet dat ik schoenen met panterprint mooi vind. Hahahaa, dank u daarvoor! Wel heb ik huis pantoffels met luipaardprint ;-).

    Like

    • Annabel Rianne zegt:

      Haha nu heb je plots een nieuwe liefde erbij 😉 Ik houd normaal niet van dierenprint maar maak met schoenen graag een uitzondering!
      Ik heb ook pantoffels met luipaardprint! Draag ze al 7 jaar en er is niet veel meer van over, maar ze zitten te fijn om ze weg te doen… Ach ja, alleen ik en mijn vriend zien ze, dus ik draag ze lekker 😉

      Like

      • SANDRA zegt:

        Hier ook, het zijn zo van die lekkere warme. Af en toe heb ik ze wel aan als ik de voordeur opendoe….ma ik trek mij dat niet echt aan. Het zijn tenslotte pantoffels. Misschien wordt het tijd dat je eens nieuwe pantoffels vraagt aan jouw vriend? 😛

        Like

Geef een reactie

