Personal || Mijn ei kwijt

Je denkt misschien, wat een vreemde titel. Toch past het ontzettend goed bij waar ik het eventjes over wil hebben op mijn blog: namelijk mijn ei kwijt kunnen. Sinds ik blog kan ik dagelijks mijn ideeën op papier zetten. Over boeken, waar ik regelmatig reviews over plaats, over alle gedachtenkronkels die in mijn hoofd omgaan, wat ik leuk vind aan kleding, etcetera. En dat is maar goed ook, want in het echte leven kan ik er maar slecht over praten.

Niet omdat ik niet sociaal ben. Nee, dat is mijn probleem niet. Mijn probleem is dat er ontzettend veel mensen in mijn omgeving zijn waar ik mee klets en bevriend mee ben, maar die geheel andere interesses hebben dan ik. Ik word maar al te vaak gevraagd wat ik nu toch weer aan het lezen ben, als ik er in een pauze een boek bij tover. Wanneer ik een vriendin vraag “heb je deze serie al gezien?” is het antwoord maar al te vaak nee. Mijn meest fanatieke sportvriendinnen zijn inmiddels afgestudeerd. Daardoor praat ik niet over sport (want dat vinden minder fanatiekelingen maar irritant), niet over boeken, niet over series. En al helemaal niet over fashion. Als ik praat over nieuwe kleding waar ik zo enthousiast over ben, zie ik ze kijken: “Heb je alweer iets gekocht?” (Tsja, als jij nooit in een winkel komt lijkt mijn shoppen inderdaad veel…)

Nog zoiets waar ik totaal niet over kan praten: Idols. Ik kijk nooit tv en al volg al helemaal nooit televisieprogramma’s, maar voor deze heb ik een uitzondering gemaakt. Want na de honderd audities te hebben bekeken via Youtube, besloot ik maar eens te kijken bij de theaterrondes. En nu kijk ik elke week de herhaling terug op donderdagochtend. Vanavond (of morgenochtend voor mij –niet spoilen!!-) is de finale, en ik kan niet wachten om er achter te komen wie wint! Ik ben fan van beide, gun het ze allebei! #teamNinaenKimberly. Maar níémand in mijn omgeving kijkt Idols. Daarom zit ik altijd maar in mijn eentje te fangirl-en, over Idols, het binnenkrijgen van het laatste deel van de 5th Wave serie, en nog zoveel meer.

Daarom ben ik zo ontzettend blij dat het internet er is. Op Facebook kan ik met mijn zus via de chat kletsen over onze sportvoortgangen: zij heeft me gemotiveerd om te beginnen met de Kayla Itsines Bikini Body Guide. Zij kijkt in Australië The Voice, en ook niemand in haar omgeving kijkt. Daarom sturen we elkaar filmpjes en lullen we tegen elkaar aan over wat we leuk vinden. Kan ik gelukkig nog met iemand mijn momentjes delen!

En via mijn blog spam ik jullie over mijn boeken, mijn favoriete series en nieuwe aanwinsten op fashion-gebied. En sinds kort ook over mijn sporten! En dat is heerlijk. Ik kan me eigenlijk geen leven meer zonder blog voorstellen! En dat terwijl ik pas blog sinds september 2015 (Wat overigens al een hele overwinning voor mij is: ik blog nu al bijna een schooljaar!! Ik had nooit verwacht het vol te houden en ben ontzettend trots dat het lukt, haha).

Gelukkig is er één iemand die altijd met een luisterend oor voor me klaar staat in de echte wereld, ook al gaat het totaal nergens over of heeft ze geen idee wat ik bedoel, en dat is mijn mama. Ze zal altijd luisteren en reageren op mijn uitspattingen, en dat is ontzettend fijn. Liefde voor mijn mama! (En papa en opa’s en oma’s en mijn zus en vriend en… Je snapt wel wat ik bedoel).

Als je dit nog leest, ben je een heel eind gekomen. Thanks! Bedankt dat je mijn blog leest, en dat ik tegen je aan mag praten over wat er in mijn hoofd omgaat!! Heel veel liefde voor jou! ❤

Liefs en knuffels,
Annabel Rianne

2 gedachtes over “Personal || Mijn ei kwijt

  1. SANDRA zegt:

    Mijn vriend en ik houden ervan om filmpjes te bekijken met de mooiste liedjes bij The Voice en die van over heel de wereld. Enne shoppen is toch leuk! Blog jij maar over vanalles, wij zullen het met plezier lezen. O ja, nog 1 ding, mama’s zijn de beste! 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

