Outfit || Stripes & denim

Jep, geen outfit inspiration, maar een outfit kopje. Ik ga iets doen wat ik nog nooit gedaan heb: ik deel een eigen outfit! Dit heb ik al superlang willen doen, maar het was moeilijk om uit te voeren. Het was donker, ik wist niet goed hoe ik mijn outfit vast moest leggen, of hoe maak je eigenlijk een goede selfie met een spiegelreflex camera? Het kwam er maar niet van. Maar sinds kort heb ik een nieuwe lens op mijn camera, gekregen van mijn ouders voor het behalen van mijn Bachelor of Science titel. Mijn moeder is nu met een fotocursus bezig om beter te worden in fotografie, en wilde mijn lens uitproberen! En dat is natuurlijk het perfecte excuus voor mij om te vragen of ze wat foto’s kan maken van mijn outfit. Ik ben ontzettend blij met het resultaat! Hopelijk vind jij het ook leuk om te zien wat ik nou zoal eens draag. Kijk mee!

AR-0526

In deze outfit draag ik mijn nieuwe spijkerjasje, waar ik al kort over vertelde in mijn outfit inspiration post over denim jasjes. Ik combineer hem met een streepjesshirt, blauw met witte en rode strepen. Ik ben verliefd op deze combinatie! Verder maak ik mijn outfit af met een simpele spijkerbroek, mijn favoriete sieraden en mijn beige schoenen. Besef me nu wel dat mijn beige (matchende kleur met mijn schoenen) tas niet op de foto staat, maar ach – ik ben al ontzettend blij dat ik überhaupt deze foto’s kan delen! Waar mama’s toch niet goed voor kunnen zijn 😉

ARklein-0407

AR-0534

AR-0541

AR-0543

ARklein-0478

Jasje – H&M || Streepjesshirt – H&M || Riem – Geddes & Gilmore || Spijkerbroek – H&M || Enkellaarsjes – Ziengs (merk ik dacht St. Oliver?) || Horloge – Tommy Hilfiger || Armbanden – Pandora & Nominations || Ring – Lucardi || Oorbellen – Zinzi || Ketting – Amor

Liefs,
Annabel Rianne

6 gedachtes over “Outfit || Stripes & denim

Geef een reactie

