Outfit inspiration || Metallics

Ik heb de laatste tijd opeens weer wat inspiratie wat outfits betreft! Ik heb weer eens goed rondgekeken, en heb goede ideeën gevormd van wat ik gaaf vindt op het modegebied. Één van de dingen waar ik het helemaal mee eens ben is het introduceren van metallic-achtige stoffen in kleding. Niet per sé kleding eigenlijk, maar vooral accessoires. Ik ben nu al enige tijd op zoek naar een zilveren metallic tas, maar mijn zoektocht is nog niet geslaagd! Naast een tas vind ik schoenen ook mooi in metallic. Je merkt het eigenlijk al een beetje: het mag tegenwoordig van mij allemaal wat meer opvallen. Daarom dus al weer de derde outfit inspiration op rij! Kijk mee naar wat ik bedoel als ik het heb over mooie metallics ❤

Loeffler Randall Mini Metallic Backpack:

Naar deze tas ben ik eigenlijk op zoek. Ik wil graag een rugzak, maar niet gewoon zo’n schooltas: een meer classy exemplaar, maar wel met metallic oppervlak. Helaas zal ik op zoek moeten naar een look-a-like, want 375 euro zal ik nooit maar dan ook NOOIT neerleggen voor een tas…

Liquorish Metallic Backpack (2,215 THB) ❤ liked on Polyvore featuring bags, backpacks, silver, white bags, metallic bag, backpacks bags, strap backpack and rucksack bag:

Deze tas is net ietsje minder mooi, vind ik, maar wel een stuk betaalbaarder: €50,- klinkt toch een stuk fijner in de oren.

VivaLuxury - Fashion Blog by Annabelle Fleur: LIFE'S LITTLE LUXURIES - DUFFY NY cardigan | J BRAND leather pants | CHANEL Boy flap bag in perforated leather | LOEFFLEL RANDALL Rosa loafers | DYLANLEX Liam bracelet, Ari ring, Rio ring & Syd ring | DIOR So Real 48mm sunglasses November 9, 2015:

Over naar schoenen. Hoe goed wordt deze outfit opgepimpt door deze schoenen? Ik vind het helemaal leuk!

Flannel jacket:

Kijk dan. Met deze outfit zou je zo naar een feestje kunnen. Terwijl je er fantastisch uit ziet met blote benen in combinatie met deze stoere, opvallende oxfords!

Caroline Loafers ~ 50 Ultra Trendy Designer Shoes For 2014 - Style Estate -:

Deze vind ik ook erg leuk. Ze zijn wat netter en misschien niet onder elke outfit geschikt. Aan de andere kant kan je er wel lekker mee afsteken ten opzichte van de rest van je kleding!

fahdes:   “Worry does not empty tomorrow of its sorrow, it empties today of its strength.”  Corrie ten Boom, Clippings from My Notebook:

Dit zijn in principe het soort metallic schoenen waar ik verliefd op werd. Ze vallen op, zijn vrouwelijk en stoer tegelijkertijd, en kunnen onder elke outfit. Misschien dat ik alleen voor een exemplaar zou kiezen met een net iets dunnere zool. Desalniettemin zal ik ze zeker kopen wanneer ik ze tegen kom!

Metallic Faux Patent Leather Oxfords:

In deze afbeelding zie je onder andere hoe goed dit soort schoenen te combineren zijn. Hoe leuk is deze outfit wel niet door de toevoeging van de schoenen!?

Weiße Sneaker sind jetzt Trend! Alle Schuhtrends für den Herbst/Winter 2015/2016 findet ihr hier: http://www.gofeminin.de/modetrends/schuhtrends-2015-2016-s1444057.html:

Als je het niet zo hebt op zilver, kan je natuurlijk ook altijd kiezen voor gouden exemplaren. Ook erg gaaf zoals je ziet!

Ik denk dat je het met me eens kunt zijn dat het gemakkelijk is om verliefd te worden op metallics. Reden genoeg om op pad te gaan voor de perfecte schoenen en tas! Stel je voor hoe leuk een outfit zou zijn als je ze combineert… ❤

Liefs,
Annabel Rianne

Geef een reactie

