Searching the internet #3

Ik kom regelmatig leuke linkjes tegen, die ik het liefste allemaal op zou willen slaan. Zo kan je ze nog eens terug kijken! Maar eigenlijk is het veel leuker om ze te delen op mijn blog: zo komen mijn lezers ook nog leuke artikelen tegen! Zet een lekker kopje koffie, neem er een zelfgemaakte mueslireep bij en lees mee in searching the internet nummer 3, waar de focus op gezond ligt!

  • Je hebt ze misschien al een paar keer langs zien komen via je vrienden: Powerpuff-versies van henzelf! De ideale bezigheid tijdens het SOGgen voor tentamens 😉 Je kunt hier je eigen avatar maken! De mijne vind ik best goed gelukt! Ik houd van streepjesshirts/-truien, en ben het liefst te vinden met een goed boek in huis!
    Powerpuff yourself
  • Jeugdsentiment, altijd leuk! Bekijk dit artikel vol dingen die typisch onze jeugd waren, maar die jongere mensen nu niet meer zullen herkennen! Pinball spelen op de computer, geen plek voor SMS’jes meer op je telefoon en nog meer! Oh the feels… Ik zou weer even willen dat ik jong was!
  • Vroeger kon ik uren besteden aan het zoeken van de mooiste foto’s online, om deze vervolgens als wallpapers te gebruiken. Het was mijn doel om ooit ook zulk mooie foto’s te maken! Uiteraard kwam ik er later achter dat er best veel photoshop aan zo’n prachtfoto te pas komt. En laat dit artikel dat nog eens extra duidelijk maken… Jammer dat onze wereld niet altijd zo mooi is als op de bijgevoegde foto’s!
  • Het kan heerlijk zijn om nieuwe recepten te proberen en bezig te zijn met je eten. Maar soms heb je gewoon geen zin om er veel tijd aan te besteden: dan kan de site van voedzaam en snel van pas komen! Zij plaatsen veel gezonde recepten zoals havermoutkoekjes, groene smoothies en fijne diners. P.s. geef de site even de tijd om te laden door er doorheen te scrollen: de posts lijken in het begin te overlappen maar dit lost zich vanzelf op!
  • Deze smoothie wil ik best graag proberen: eentje met banaan, kersen, yoghurt en cacao die smaakt naar Schwarzwalder Kirsch! Maar toch een stukje gezonder…
  • Ik kan me nog goed herinneren dat mijn schoonmoeder eens een recept maakte met couscous en kaneel. Heerlijk vond ik het! Maar waarom zou je couscous niet ook bij de lunch kunnen eten? Zoals in dit recept, met appel en peer heerlijk zoet maar toch vullend… Dit staat op mijn kook-bucketlist!
  • In de Albert Heijn keek ik rond bij het tijdschriftenschap, maar het aanbod viel me wat tegen. Tot ik het Gezond eten magazine zag liggen. Deze staat vol met heerlijke recepten en tips hoe je je leven over een andere boeg kunt gooien. Ik ben fan! Op hun site staat een appel-dadel mugcake. Misschien binnenkort maar eens testen, of die beter resultaat geeft…?
  • Vind je het soms ook zo heerlijk om alleen te zijn? Even geen vrienden om je heen, doen waar jij op dat moment zin in hebt, geen kinderen om je heen als je die hebt. Dit artikel geeft goed weer wat wij vrouwen het leukste vinden om te doen als we alleen zijn! Ik vond ze allemaal herkenbaar…
  • Vind je je meubulair saai geworden? In dit artikel pimpen ze allerlei Ikea meubels, met superleuk resultaat! Ideaal om inspiratie op te doen!

Liefs,
Annabel Rianne

Geef een reactie

